Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-06 19:02:57 följande:
    Vad har du gjort på jobbet idag då? Som var så consuming att du inte hade tid för oss?
    Lösa ersättning för en ska bli sjukskriven, löneförhandlat med facket, haft byggmöte med de entreprenörer som fixar nyua lokalen.,,typ
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2010-09-06 19:21:08 följande:
    Det låter som viktiga saker. Skönt, till skillnad från vad resten av packet sysslar med.
    Det låter mer pretensiöst än vad det är. Trista men nödvändiga saker att lösa. Imorgon blir det säkert roligare...det är då jag ska meddela varje anställd dennes löneförhöjning.. :)
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2010-09-06 19:37:30 följande:
    Sent ändå. Tänkter på vanliga avtalsrörelsen. Hallå.

Vilken bransch Sven? Bygg?
    If metalls underavtal blev inte klart förrän nylinge. Började gälla från september har jag fö rmig.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-07 09:28:25 följande:
    Et tu, Brute?
    Den enda gången jag stannat hemma från jobbet pga sjukdom senaste 7 åren var när jag hade tandvärk så jag spydde. Ha!
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-07 11:38:23 följande:
    Nu har jag gått i skogen. Jag blev inte smal. Vart kan man överklaga? 
    Hur tjock är du?
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-07 11:44:59 följande:
    156 cm och 62 kg. Inte jätte. 
    Nää....du är mer kort än tjock.
  • Sven Justus

Fan så ofta ni snackar avföring här. För varje diskussion om sex så är det två diskussioner om bajs.

• Sven Justus

Jag har konstaterat att 1-årskalas mest är show-off för föräldrarna. Kanske inget nytt i er värld. Men i min är det nytt.

• Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-08 21:13:08 följande:
    Ja *suck*. Och värre blir det. Hade ni kalaset idag? Hur många kom?
    Nänä...Ville är knappt sju månader så där finns ingen anledning till kalas. Men vi är bjudna till ett där det så uppenbart handlar om show-off för föräldrarnas del. "Drop-in fika mellan 11.00-18.00 Vi bjuder på allehanda fika och även vin och lite småplock".....
Svar på tråden The return of the Lolilla