• M C

The return of the Lolilla

LiindaE skrev 2010-02-24 16:00:18 följande:
    vågar man fråga utan att bli helt påhoppad vem fasiken denna lolilla är?jo jag vågarvem fasiken e denna lolilla?har ju sett denna tråd och andra liknande i evigheter nu.....
    Nej, vi hoppar inte på dig och ja du får fråga.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-24 15:52:59 följande:
    inte sant vi är en sekt som väntar pa the return of lollan
    Sekt? En vinpimplande knullgalen hord med dårfinkar då eller? Frenetiskt shoppande?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 16:01:33 följande:
    Verkligen? Jag är ju inte det allra minsta sjuk på annat sätt. Hmm. Får väl ringa och fråga imorgon.
    Om du tittar ner i halsen och ser två runda bollar där så är ded fluss o mandlar. Är det bara på utsidan du kommer åt det som ömmar är det körteln. Den kan bli rätt stor om man har en infektion i kroppen. Men då kan de andra körtlarna vara ömma med, prova under armhålan tex.
  • M C

VIta prickar är ett tecken på fluss med, det kan vara en bara som sitter långt ner i halsen.

*får visioner av 70talsporr*

• M C
    LiindaE skrev 2010-02-24 16:04:16 följande:
    får man nå svar då?
    Jaha, jag trodde du bara ville veta om man fick fråga.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 16:04:45 följande:
    Ja, typ där. Det gör ont när jag trycker på och när jag sträcker ut halsen och böjer huvudet bakåt åt vänster. Värsta skumt, aldrig varit med om förut. Men som sagt, ringer VC imorgon och kollar läget.
    Ring sjukhusupplysningen istället, växeln på lokala sjukhuset och be att få rådgivningen.
    Det kan bli jobbigt att svälja ibland, men det är inget de gör något åt. Är bara virus. Har du feber?
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 16:05:58 följande:
    Haha, tittade nu. Gapade som en idiot. Inbillar mig att jag ser två bollar men jag vet ju inte hur det brukar se ut i vanliga fall...
    De syns inte alls. Där ska vara två runda hål bara. Mandlarna sitter längst in, ska visst se ut just som mandlar. Men när det är bollar så är det fluss.

Ska se om jag hittar nån schysst bild på det.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-24 16:07:58 följande:
    Aha, det låter intressant. Från vilken ålder kan man göra så? Är fyra dagar tillräckligt?
    Jag gjorde det när syrrorna inte var där på sjukhuset...
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-24 16:09:39 följande:
    när naveln trillat av
    Äh, den luktade skit. Jag tvättade av under rinnande vatten för att slippa äcklet som simmar runt.
    Det är ju en människa vi pratar om, inte en liten gris!
  • M C

Man ser mandlarna på var sida om "läppen" därbak som salivet kommer ur. (vad fan heter det? saliveringstunga?

Svar på tråden The return of the Lolilla