• M C

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-02-26 15:41:47 följande:
    Hell yes! Men.. nu kommer jag till mina egna playlists, när jag klickar på din länk.

En tråd om ett band jag gillar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-157/m51041392.html
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-26 16:11:28 följande:
    Ska kolla in sen, nu måste jag komma iväg och göra mina ärenden. Det tog bara halva dagen att få tummen ur. Later bitcheees.
    Bye! {#lang_emotions_cheers}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
  • M C

Korv eller inte korv spelar ingen roll. Jag får ju ligga, eller hur?
    There is no excuse.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-26 17:59:42 följande:
    Funderade lite på om det är så att det är dax för oss att rensa lite. Kan det vara det som gör att problemen uppstår?
    Nej, aldrig! Finns grupper med betydligt värre och längre diskussioner än vi har!
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-26 18:00:48 följande:
    Jag är rätt lugn. Men andra kanske behöver? Nu ska jag dra hem från jobbet. Ses mina hjärtan!
    {#lang_emotions_heart}
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-26 18:10:53 följande:
    Jävla Fejjan då!!!
    Ja!
  • M C

Vilken sorts godis? Jag dricker helt otippat vin.

• M C

Godmorgon turturduvor!{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden The return of the Lolilla