Inlägg från: Naoko |Visa alla inlägg
  • Naoko

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-12-05 21:50:36 följande:
    jag med och som skummar den mjölk jag väljer om jag nu skulle vilja ha skummjölk
    Mhm, men det finns enkla och behändiga mjölkskummare ... det enda som är jobbigt är om man inte har någon micro att värma mjölken i jag orkar aldrig värma den på spisen nämligen 
  • Naoko
    lokisse skrev 2010-12-05 21:55:12 följande:
    det gör det men jag tycker om att ha allt i ett svep sa att säga.
    Jag sympatiserar med den önskan, om jag skaffar en sådan kaffemaskin ska jag också ha med mjölkskummare. Om det inte är någon alltiett känns det som att poängen försvinner lite annars. 
  • Naoko
    lokisse skrev 2010-12-05 22:04:43 följande:
    precis. jag vill ha en som man trycker pa en knapp och sedan gör den en himmla massa morr och gurgel och pa slutet kommer det ut en kopp med det jag vill ha
    Som i Professor Baltazar fast med mindre färger. 
  • Naoko
    lokisse skrev 2010-12-06 11:51:04 följande:
    mops har bittigt sönder alla sina nappar och tjatar järnet om att hon vill ha napp men det finns inga. käner mig som en ondsint typ som inte köpt nagra nya men nu far det vara nog hon kan inte tugga i sig nappar för 700 spänn i veckan
    Nej det tror jag inte!

Det finns inte något typ hundben (fast inte hundben då alltså) till bitande barn då?
  • Naoko
    Zchimla skrev 2010-12-06 17:21:17 följande:
    Jag ska få mens av tomten om det nu blir nån mens denna månaden *i hope nott*
    Då får du vara stygg, så ger han dig bara kol!
  • Naoko

Hej jag ser att förmiddagsskiftet har börjat!

• Naoko

Pannkakan: Låter ju fantastiskt bra! (jag vill också ha egen tvättmaskin)

• Naoko

A ha, du menar gammal som i förfluten tid, inte ålder!

• Naoko

Hej hej, sitter och bläddrar i "Scott Pilgrim" men funderar på att ta ett bad!

Svar på tråden The return of the Lolilla