Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-27 23:20:42 följande:Jepp visst är det hon som sjunger och är med i den där fåniga fåniga hårfärgningsreklamen?
    Ja, och har något reptilaktigt över hela sig.

(Sa korven.)
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 23:22:05 följande:
    *blänger på* Erkänn att du sitter & kåtflåsar över att denna tråden finns
    Han och resten av FL.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 23:24:42 följande:
    Hahaha....gjorde det ja. Men det pinsammaste var Sibel som verkligen inte kunde röra sig. ALLS!!
    Då måste du ha missat Pys glasögon.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 23:27:34 följande:
    Najnja....låg dubbel av skratt i soffan & kved av kramper
    Jag är osäker på om det var Yoko Ono, Janis Joplin eller Ozzy Osborne hon ville likna. Kanske samtliga?
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 23:30:34 följande:
    Ozzy var den jag tänkte på. Sen kom andra förslag från övriga om bla Elton John samt John Lennon.
    Ja det var väl i alla fall fint att man fick sig en liten påminnelse om alla dessa legender. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 23:32:15 följande:
    Oerhört vackert gjort av henne. Låten sög åsnekuk
    Ja den var fruktansvärd. Tyckte nästan synd om henne.

Jag hade kanske gillat Anna Whatshernames låt om hon inte hade låtit liiite för mycket som en drogad smurf och wtf - skorna?! De förstörde allt för mig. Kunde inte låta bli att sitta och stirra på dem i stället för att lyssna och undra varför???
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 23:39:53 följande:
    Gillade Anna Bergendahl. Har gillar henne ända sedan Idoltiden. Hon sjöng bla "Have a heart" & jag bara fullkomligt glömde bort att andas.
    Har svårt för folk som sjunger i svalget jämt, gillar inte riktigt Agnes heller av samma anledning...
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 23:46:10 följande:
    Agnes gillar jag vissa låtar med men Anna har jag gillat allt hon gör. Tror det handlar om att jag föll totalt för hennes röst första gången jag hörde den.
    Jag är lika grinig med sångerskor som jag är med film, har nästan slutat diskutera sånt med folk för jag framstår alltid som jättekritisk och besserwissrig. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 23:50:50 följande:
    Det är lugnt . Vore trist om vi tyckte lika om allt Kan ju även tillägga att jag är snudd på tondöv.
    Jag gillar tondöva människor, då gör det inget om man svajar lite.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 23:57:28 följande:
    För att få höramig sjunga får man antingen befinna sig i samma dusch som mig alt se till att jag är full
    Det ska vi nog kunna ordna. {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden The return of the Lolilla