Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

Tutelitut!

• psychocandy

Hej, jag har repat, gick jättebra. {#lang_emotions_laughing}

Atro, har svarat dig på fejan.

• psychocandy
    AtroCious skrev 2010-02-28 18:31:57 följande:
    Vad svårt det ska vara att komma på något yrke man skulle kunna utbilda sig till.
    Läs något flummigt och brett som jag gör så kan man bestämma sig under tiden.
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2010-02-28 21:43:33 följande:
    Skulle vilja gå som lärling, men då måste man hitta ett specifikt yrke.
    Kan man göra det inom vilket yrke som helst? *okunnig*
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:21:39 följande:
    Då kan vi ha musikalfrossa du & jag!!!! *hoppar lite i soffan*
    Totally! {#lang_emotions_cheers} Har massor i DVD-hyllan! {#lang_emotions_laughing}
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:23:48 följande:
    Du räknar Grease som musikal va? Dirty Dancing...vad klassar du den som? *biter nervöst på naglarna*
    Den är väl ingen musikal men den kan man ju titta på ändå, speciellt med lite alkohol i sig, och dansa med till låtarna.{#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:26:42 följande:
    Tror jag kan alla låtarna till Dirty Dancing. Gissningsvis kan jag sjunga med till de flesta i Grease med...."We go together" är lite småkul att sjunga
    Jaaa, jag tycker att vi blir fulla och sen återskapar vi "You're the one that I want" i mitt vardagsrum. Du kan få vara Sandy om du vill. {#lang_emotions_laughing}
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:29:14 följande:
    *frustar av skratt* Måste jag bli blondin då?
    Du kan låna peruken som jag tänkte ha när jag skulle vara Lady Gaga i vårt luciatåg....

Oh fy fan, nu kom jag att tänka på när en av mina gays tvingade mig att vara med och göra dansen till Beyonces Single Ladies ute på en klubb. {#lang_emotions_yell} Det var nog inte vackert.

• psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-28 22:31:33 följande:
    Sov gott
Svar på tråden The return of the Lolilla