Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 11:04:17 följande:
    Intressantast vore enligt mig att den som matar psykobitchen träder fram och vågar stå för det. Att Bam är ett trubbigt redskap  för någon som vill visa en poäng är ju tydligt.
    Jag är böjd att hålla med.
  • Gullan från Arkadien
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:40:41 följande:
    Du får ha hur svårt som helst för mig. Då som nu. Alla kan inte älska varandra, även om det flesta faktiskt till slut brukar älska mig.
    Om jag minns rätt höll jag mig som bara utanför det samtalet och noterade intresserat alla känslor din person väckte.
  • Gullan från Arkadien
    Blygdläppen skrev 2010-11-11 11:48:26 följande:
    Jag har lust att starta en omröstning och fråga vilken blygdläpp folk tänker på när de läser mitt namn.
    Den högra!
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-11 11:54:24 följande:
    Du ÄR verkligen full av gammal visdom Måste vara alla år och år av samlande..........Drömmer
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:52:39 följande:
    Den som fladdrar lite för mycket.
    Enades vi inte om att de inte kunde fladdra för mycket? Att alla var snygga när man var kåt? Eller var det bara jag som ville tro att det var så?
    Om de var snygga skulle de inte behöva vara dolda.
  • Gullan från Arkadien
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:57:50 följande:
    Om en blygläpp är snygg eller inte är väl ändå skitsamma? Det viktiga är att väl att den är funktionell?
    Jag håller med fullständigt, som jag förklarade för en kille som ifrågasatte att jag inte tyckte kukar var snygga:  "om jag ska köpa en ny motorsåg skiter jag i hur den ser ut bara den fungerar som den ska"
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-11 11:58:27 följande:
    Och det ska man behöva säga till ingenjören alltså.........
    Fast jag har aldrig påstått att det finns något större värde i estetiskt tilltalande blygdläppar ()om man inte försörjer sig som porrmodell), jag bara konstaterade.
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-11 12:03:51 följande:
    Så porrmodeller har snygga alltså?
    Ingen aning, jag kollar inte på porr. Men jag förutsätter att det finns en större betydelse i hur man ser ut om man faktistk försörjer sig på sitt utseende.
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-11 12:07:30 följande:
      Sen undrar jag också om att vara snygg därnere är samma sak som att man är het? Alltså att män tänder på en. Det kanske inte är samma sak faktiskt.
    Nej, det förutsätter jag att det inte är.
  • Gullan från Arkadien

Innan jag loggar ut och börjar jobba igen vill jag bara för att det inte ska vara några missförstånd understryka att jag aldrig har sagt något om hur blygdläpparna ska se ut för att vara estetiskt tilltalande, bara att det antagligen bara är porrmodeller som behöver bryr sig. Jag skulle gissa att inte ens porraktriser behöver bry sig speciellt för att det ska bli för många andra faktorer som spelar in och då har jag inte ens nämnt verkligalivetsex som trots allt är det enda av ovanstående jag använder mina till.

• Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-11 12:26:34 följande:
    Gud var skönt att du klargjorde det här Gullan. Jag hade nog inte kunnat leva med ovetskapen..........
    Det handlade mest om att du isåfall hade gått genom livet med en felaktig idé om vad jag har för åsikt i frågan och jag tar mitt ansvar så att du slipper bli defekt. 
Svar på tråden The return of the Lolilla