Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-05 22:11:26 följande:
    Men vill du inte veta?
    Om det blir några förändringar eller börjar göra ont kollar jag upp det, annars skippar jag det. 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-05 22:16:34 följande:
    Gullan, kan du tänka dig barn i nån framtid?
    I något framtidsscenario, ja. 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-05 22:20:22 följande:
    Vad trevligt, det trodde jag nästan inte. Barn är ju så opraktiskt och oberäkneliga
    Jag är faktiskt väldigt flexibel och har ett stort tålamod även om det inte låter så på mig när jag diskuterar alltid. 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-05 22:21:02 följande:
    What? Det är ju då de blir snygga och runda. 
    Vadå? Ändras formen när bröstvårtorna erigeras? 

• Gullan från Arkadien
    Jolly Bob skrev 2010-11-06 08:30:11 följande:
    Sussat sött...eller gjort annat i sängen?
    Man skulle ju önska att det är andra aktiviteter som gjorde att sängen brakade ihop och kommer att vara benlös tills jag har fixat det. Tyvärr är det inte så  
  • Gullan från Arkadien
    M C skrev 2010-11-06 09:13:17 följande:
    Men hallå, du kan alltid säga att det var fantastiskt. Ge utrymme för tvivel/förhoppningar!
    Typ, "jag har haft en fantastisk natt, tyvärr brakade sängen ihop" 
  • Gullan från Arkadien
    Zimlis skrev 2010-11-06 11:15:46 följande:
    Jag har en sån kompis som tror att typ allt som rör sej flirtar med henne - det är rätt underhållande.. det skulle inte förvåna mej om hon säger till andra att min sambo nog är intresserad av henne - faktiskt skulle det förvåna mej om hon _inte_ gör det
    Men varårå? Klart att allt som rör sig flirtar med mig! Hur skulle de kunna undgå att vara intresserade av en så eminent varelse som jag ju faktiskt är? 
  • Gullan från Arkadien

Jag försöker få ihop pärlplattor till en liten ask, men mitt lim är inte tillräckligt bra  

• Gullan från Arkadien

Godmorgon! Jag har varit nere i tvättstugan och nu väntar jag på att kaffet ska bli klart  

Svar på tråden The return of the Lolilla