Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-07-18 23:05:03 följande:
    Nu ska jag sova! Men vi ses... senast i höst =D
    *ger fingret*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-18 23:04:52 följande:

Är det ok om jag skrattar lite? Bara lite?

Har verkligen saknat dina rappa inläggHjärta
    Skratta på du. Hon var trots allt barnvakt två kvällar så T och jag kunde gå ut och äta middag på en underbar restaurang ena kvällen och ta en drink ute andra kvällen. Så heeelt bortkastad var hon inte. Bara nästan.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-07-18 23:06:08 följande:
    Förresten, ni måste såklart alla kommentera och gilla mina aktiviteter och bilder på facebook, annars är ni DÅLIGA MÄNNISKOR
    (det lärde jag mig idag på fl!)
    Men du gillar aldrig mina!
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-07-18 23:07:56 följande:
    Du har ju inga, min älsklingspadda
    *swoooon*

Nej! Så lätt går det inte.  
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-07-18 23:09:48 följande:
    Jag skulle bli väldigt nervös om någon började kommentera eller "gilla" allt jag gjorde ... 
    *går genast till Hercule och gillar allt*
  • 2timearound
    M C skrev 2010-07-18 23:18:07 följande:
    Hon har men för livet. Jag har skickat en krans.
    Du är för god.  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-18 23:19:44 följande:
    Nu ska jag fortsätta titta på "Alice i underlandet".

Ha en trevlig kväll alla! Tycker om er allesammansHjärta
    Meh! 
  • 2timearound
    M C skrev 2010-07-18 23:20:53 följande:
    Ibland är det inte värt det ändå.

*skrattar lite till*
    Ursäkta mig, det här är inte första gången jag hör SB-historier från helvetet.

Jag försökte ju en gång med min egen, det gick ju käpprätt. Men ändå försökte bror lite senare! Jag undrar ff över hans förstånd...
    Men jag tycker att hon har åldrats rätt mycket på ett år liksom.......hon var så jävla virrig och så nu. Men förra året bodde vi på hotell och nu hyrde vi ett hus. Det kanske blev mer märkbart på nåt sätt. Obestämd
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-18 23:24:57 följande:
    Jag vet. Gråt dig inte till sömns vännen.
    Asch. Har en känsla av att vi ses i morgon!
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-18 23:26:46 följande:
    Det gör vi nog
    Man undrar varför du fortfarande är inloggad.

Det gör man faktiskt.  
Svar på tråden The return of the Lolilla