Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Guuud. Jag är verkligen bajsnödig. Skrikandes

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-21 10:12:10 följande:
    Gå på TOA då!

Jag sa precis till CDG eller vad han heter att han ska skita ner sig. Det behöver inte du göra snäckan, men bajsa bör du
    Men det är så kladdigt.........! *gnäller*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-21 10:15:18 följande:
    *skrattar*

Du, vad är det som gör att du har bajsfobi? Handlar det om analfobi?
    JA! Jag har alltid varit rädd för kladd. När jag var barn grät jag när vi skulle måla med fingerfärg. Jag bakar sällan saker där jag måste baka ihop en deg för jag avskyr kladdet. 

På det har jag fått hemmorojder som gör ONT! plus att jag alltid haft mer eller mindre problem med magen. Sammantaget gör det toalettbesök till något ångestladdat.

Men det är inte synd om mig! Jag överdriver det hela något för att det är kul också............Drömmer

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-21 10:21:42 följande:
    Aha, något skedde i den anala fasen *terapeuten checkar in*

Lite kul är det men så är det med alla fobier ju, Mina är helt sjuka - fotfobi samt lite rädd för att vistas i skogen.
    Haha! Vem faan är inte rädd för skogen? Spöke
    Du och Jazzan lider båda av fotfobi alltså? Vänta.....jag ska ta en fin bild och messa till er sen.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-07-21 10:33:51 följande:
    god morgon mina söta vänner!

hur lever livet?

min morfar dog knall och fall i gar över middagsbordet pang sa det bara jag gissar pa en stroke det har han haft en förut.

later som ett bra sätt att dö pa man hinner inte ens märka att man tänker dö sa är man redan död. jobbigt för mormor bara.
    Men gud vad tråkigt kisse. Beklagar verkligen din förlust. Var ni nära?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-21 10:38:19 följande:

Funderar på att ringa 2timer.

Tänk på att jag måste bajsa snart. Det kan bli obehagligt för dig.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-07-21 10:41:05 följande:
    ja det var vi men det är inte nagot att beklaga jag tar det inte alls hart. hade det därimot varit sa att han behövt ligga pa langvarden och tyna bort hade det varit hemskt.

jag har inget imot döden när den inte träffar väldigt unga mäniskor eller om den tar för lang tid pa sig.
    Skön inställning till liv och död. *kram*
  • 2timearound

Jazz detta riktar sig till Mfern eftersom det visat sig att vi delar ett intresse, undergångsfilmer

I vilken inbördes ordning skulle han rangordna följande filmer, alltså bäst först:

2012
    Day after Tomorrow
    Independence Day
    Armageddon
    Deep Impact
    War of the Worlds
    28 dagar senare

(om han svarar fel, kan det naturligtvis inte bli tal om något swingande när vi ses!

• 2timearound
    2timearound skrev 2010-07-21 16:50:59 följande:
    Jazz detta riktar sig till Mfern eftersom det visat sig att vi delar ett intresse, undergångsfilmer

I vilken inbördes ordning skulle han rangordna följande filmer, alltså bäst först:

2012
    Day after Tomorrow
    Independence Day
    Armageddon
    Deep Impact
    War of the Worlds
    28 dagar senare

(om han svarar fel, kan det naturligtvis inte bli tal om något swingande när vi ses!
    Hoppas verkligen att han arbetar hårt med hemuppgiften med tanke på vilken tid det tar.......Drömmer
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-21 16:57:08 följande:
    Totajmer: Han säger att det är en alltför viktig lista för att slarvas igenom och han tar uppgiften på största allvar. Han ber att få återkomma med svar, senare. Han tillägger också att han isf hoppas att både han och jag får ligga med T, du kan få filma, tycker han. (Apropå undergångsfilmer?)
    *asg*

Absolut det går jättebra det!  
Svar på tråden The return of the Lolilla