Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Jag vill bara påpeka att jag tycker ni sköter er bra ute på FL {#lang_emotions_tomte}

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-18 20:11:33 följande:
    Men då tar vi en fest mitt i sommaren. Inget kan vara lättare.
    Så sant! Jag själv ska nog knäcka en halva vinare alldeles själv när jag kommer hem från BB, mannen får ta nattpasset.... En anledning så god som någn att skita helt i amningen...
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-18 20:20:33 följande:
    Tack!Jag är inte lika onykter nu. Har du någon diskussion man behöver lägga sig i?
    Jag sitter bara här faktiskt. Nästan. Och i någon tråkig juridiktråd där man inte klarar av att förstå att man inte behöver iaktta "god inkassosed" som privatperson då inkassolagen bara är tillämplig på de som driver inkassoverkasamhet och de personer som driver näringsverksamhet. Driver man ett antal inkassoärenden mot sin fru är man expert..... En annan störig tråd handlar om att man inte behöver följa PUL då ingen anmäler eller bryr sig....
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-18 20:23:42 följande:
    fast om man vill amma spelar alkoholen ingen roll. det skulle vara om du var sa plakat att du inte kan halla bebe och liknade.men man far strunta i amningen precis av vilken anledning man vill!!!
    Jag kunde inte amma dottern så jag försöker vara positiv istället och hitta bra anledningar till att slippa plåga mig igenom det helvetet med att försöka igen...

Jag håller dock med dig om att man får strunta i amningen av vilken anledning man vill. Vi har passerat in i 2000-talet och ersättningen idag är i vart fall likvärdig bröstmjölk (samtidigt som jag tycker att naturligt är bäst av den enda anledningen att det helt enkelt är naturligt).
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-18 20:27:58 följande:
    skön incedent.mopsen tros ofta vara en grab för varan vagn är bla...jag menar hallo köper man vagn eter könet pa barnet?
    Vi har en grönvagn, en blå vagn och en svart vagn. Och beige hårdlift. Vad är det för kön då? Hårdrockare?
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-18 20:23:06 följande:
    *fniss*Jag kan ge dig mitt telefonnummer, ring mig bara.
    Dunder!
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-18 20:35:54 följande:
    Hårdrockaren- det tredje könet
    får inte glömma det fjärde, dansbandsanhängarna.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-18 20:37:00 följande:
    mopsen är oamad. den enda anledning jag kan se som gjör amning överlägsen är den ekonomiska biten och att det är praktiskt att bara hiva fram och docka an.
    Då min man var (är) väldigt delaktig i matningen så ser jag bara den ekonomiska vinsten. Å andra sidan så kostar det mer att äta rätt och det går åt större mängd mat till en ammande kvinna, så jag tror faktiskt att det även blir billigare att flaskmata.... Men man har alltid mat med sig (till bebis) om man ammar.
  • Ord blind

Nu vill Per ha en date med mig så vi ses senare!

• Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-18 20:40:34 följande:
    Det är inget kön, det är en sjukdom
    {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden The return of the Lolilla