Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Va fan, skrämde jag iväg alla?

Ja, ja, jag går väl och pluggar då om jag luktar illa...

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-03-20 21:51:43 följande:
    Vad gör ni era fån?
    Jag är fan inte här i alla fall.... Jag pluggar!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-03-20 22:39:52 följande:
    Scheisse vad du pluggar. När är du klar?
    Om två år om jag har tur och faktiskt sätter ett par tentor....
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-21 15:39:22 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m51347224-6.htmlInlägg 53.Somliga förnekar sig aldrig.
    Har stött på den där människan i någon annan tråd, kommer inte ihåg vad den handlade om, men personangrepp var det då också. URK!
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-03-21 18:36:28 följande:
    Vad gör ni??Tellmetellmetellmetellme.
    Pluggar....
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-21 18:37:11 följande:
    Väntar på att E skall lägga sig, så jag kan kolla på skräckis och synda med lite gotta.
    Gött att helgen varit bra!

Räkor... Bästa tiden nu! Stora, fina med massa rom! Mums!!

Var på Allum idag. Blev förvånad att Lindex var bra där ute. Brukar det vara det? Mina jeans som såldes slut inne i stan på typ en vecka hängde det massor av där, eller är dom bara efter? Saknade visserligen en hel del på barnavdelningen, med damavdelningen överraskade mig som sagt.
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-03-21 18:58:27 följande:
    Stackare
    Tenta imorgon, sedan ska jag ta det lite lugnare..... {#lang_emotions_undecided}
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-21 18:59:46 följande:
    Ja, den är kanske bra? Har inte så bra koll, men tror att den är ok. Säkert bara efter Du borde verkligen dejta mig nästan gång
    Då måste jag ju avslöja vem jag är....
  • Ord blind

mer plugg... blä

• Ord blind

Jag vill påpeka att jag är astrött, måste plugga, har tenta imorgon och säkert få sitta hela natten då jag fortfarande inte fattar vad kursen går ut på (typ, känns det som). Tycker att ni ska tycka synd om mig....

Svar på tråden The return of the Lolilla