Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

natti natti traden!

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

ha ha arkiv x kommer pa tv !!

• lokisse

hattar gnälliga mops. har en till salu om nagon är intreserad... eller jag kan lana ut na tills tänderna och trotset är över sen vill jag nog ha tilbaks na

• lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 18:26:48 följande:
    I repris, eller nya avsnitt eller filmen? Var tyyydlig!
    repris av första sesongen kult!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 18:29:23 följande:
    Sweet! Den är ju jävligt bra. En serie som jag gillade också var Millennium. Såg du den?
    ja i allafall till en början sen sparade den ur nagon stans och da tappade jag intresset
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-09-16 18:36:42 följande:
    Har träffat en söt grabb idag.
    ohh och?
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 18:39:49 följande:
    Kan upplysa er om att jag, i helgen, skall göra chokladmousse med Baileysgrädde till efterrätt
    och mjukglass...
    jag tycker att eftersom jag inte kan komma till dig (hittar ingen skatebord) sa far du komma hit och fixa gotis!
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-09-16 18:41:30 följande:
    Vi pluggar tydligen en kurs i sociologi tillsammans. Han har bruna ögon och jag satte på föreläsningen och funderade på hur det skulle vara att suga hans kuk. Hoppas den inte är liten.
    du sattepa föreläsningen... hele kursen?
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 18:42:07 följande:
    Det är för långt och vi skall börja med tjejernas rum i helgen Annars kan du tro att jag gjort det!
    ja det är för langt.
    hur ska rumet inredas? *nyfiken*
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-09-16 18:43:37 följande:
    Idag var första föreläsningen.
    och den satte du pa?

*leker freud*
Svar på tråden The return of the Lolilla