Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-15 18:57:24 följande:
    Jag skall göra hemgjord mjukglass i helgen. Jag tänkte på dig när idén kom till mig.
    fine när ska jag och mopsarna kommaförbi?
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Crake skrev 2010-09-15 18:58:16 följande:
    Ja, alltså ... som jag minns det så såg det ut ungefär som en eltandborste fast med en träpinne på. Undrar varför jag aldrig lärde mig  
    man har hört om bultande palar men vibrerande pinnar är säkert the hit det med...
    *ignorerar förklaringen med eltamborsten för den är inst lika pervers den*
  • lokisse
    Crake skrev 2010-09-15 19:02:36 följande:
    Fast jag har skissat på en uppfinning med tilläggsmoduler till eltandborsten! En dildomodul, en talpedagogsmodul och en tandborstmodul! 
    ahh slugt!...
    en polare till min mormor hade en eltamborste att putsa silver med hon sa att den gjorde ont i munnen men sa fint silver som hon hade efter det att hon skaffat eltandborste hade hon aldrig haft
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-15 19:02:12 följande:
    Söndag eftermiddag lutar det åt. Eller till våfflorna på fredag kväll, efter soppan
    se om jag far tag i flyg
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-15 19:08:46 följande:
    Har inte H en gammal skateboard på vinden?
    och du menar att jag ska spänna fast mopsarna pa den?
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-15 19:08:06 följande:
    Hoppar du på cykeln nu så kan du hinna
    jag #är väll inte holändare heller
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-15 19:14:32 följande:
    Är vi inte alla håländare

nej!

jag har bara träffat konstiga holländare i mit liv...

• lokisse
    M C skrev 2010-09-15 19:11:48 följande:
    Blir som en gratis karusell!
    blir mer som nagon roman fran Jules Verne pa 4 dagar pa skatebord till värdensende och tillbaka
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-15 19:24:16 följande:
    Ja, och för Jazzas del blir det mer "Waiting for Godot"
    ah lite Samuel Beckett pa kvälskvisten har nog aldrig skadat nagon...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-15 19:31:34 följande:

I väntan på Vadå?

*lipar at*
Svar på tråden The return of the Lolilla