Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-07-30 08:29:05 följande:
    god morgon i dag är det fredag!!

fredag är toppen!!
    (det blir städat och sen är det helg)
    Skönt!
    Inatt hade jag sån mensvärk så jag fick gå ner och lägga mig i soffan, med munnen full av piller. Var helt säker på att våra synkade själar slogs an och att du hade värkar
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Dessutom är jag skitsur på Mfern, på sånt där tjurigt tjejsätt av en tjurig tjejanledning, det gör mig jävligt irriterad, för jag brukar verkligen inte vara sån som surar i onödan. (Men detta är i onödan)

• Jazza
    2timearound skrev 2010-07-30 09:05:15 följande:
    Spill
    Äsch, jag skäms, för det är så jävla tjejigt....
    Men: Igårkväll kunde jag intesova, för jag hade så jävla ont i magen. Jag putte på honom och sa: Jag går ner för jag har så ont, måste ta piller och vetekudde, så vet du, ifall S vaknar till, så måste du ta henne. Han: OK *snark*

Imorse gick han upp, som vanligt, tog med sig E ner och gav frukost. Sedan gick han till jobbet, utan att ens fråga mig om jag var ok, eller om det var ok att han ens gick till jobbet (jag kunde typ inte gå inatt, det visste ju inte han, men man kan ju kolla iaf) Jag ringde sen, för att se om jag skall handla ngt spec idag när jag åker in. Miffot frågar inte ens hur jag mår, eller om jag ff har ont osv. DÅ blev jag skitsur och tjurade. Han frågade vad det var och jag sa att jag tycker inte att det är ok att man inte ens kollar av läget, när man vet att den andra haft ont och sovit dåligt. "Öööh, vadå, jag kollade väl inte på klockan när du gick ner?" Eh, nä, spela roll?
  • Jazza

Sedan ringde han för en stund sen, från bilen och är på väg hem och skall jobba hemifrån. Då blev jag ännu mer irriterad (vilket tyder på att det bara är mens-irri) och vill inte alls att han skall komma hem, jag ville för fan bara att han skulle fråga hur jag mådde.

• Jazza
    M C skrev 2010-07-30 09:41:38 följande:
    Mäh, jag håller med dig så det knakar!
    Hur jävla svårt ska det vara att fråga om jag mår bra? Jag sitter ju och gråter din blinda fan! (tre gånger på nån vecka bara, ge mig en kram blindstyre!)

Det är faktiskt inte för mycket begärt att få höra att man är sedd, men jag är rädd att en del bara inte kan. 11 år och vi bråkar ff om det.

Eller hur? grejen är att han brukar faktiskt vara väldigt inkännande osv, men mens i kombination med att han råkar missa det en gång var visst för mkt för mig

Kram på DIG!

• Jazza

Mfern har sonat morgonens brott och tog med mig på shopping i Borås, där köpte vi bröllopsskor till E, så nu är det klart, Jag fick en långkofta och en assöt morris i frotté, lite kortare, t unnare modell vit med turkosa och gröna prickar

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-07-30 17:36:22 följande:
    På bättre humör nu då?
    Absolut!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-07-30 17:51:33 följande:
    Bra

Mår du bättre med?
    Jag tar tabletter, för säkerhets skull, men det är ok.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-07-30 17:55:31 följande:
    *kramar om*

Det är fan bajs ju
    Tack, vännen Det kommer vara bra imorgon, tror jag. Då skall jag springa och sen ut och tokfesta på kvällen, så det får det bara vara
    2timearound skrev 2010-07-30 17:55:11 följande:
    *booohooo*
    Är du ledsen över dina små tuttar? Kanske be gubben lägga cashen på sillisar istf ny lur?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-07-30 17:59:41 följande:
    Jag GILLAR små tuttar. Stora blir så fladdriga. Känns igen?
    Nej, men jag förstår att du känner så, med tanke på de hudslamsorna du hade på bringan. Fladder, sa Bull.
Svar på tråden The return of the Lolilla