Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-09-16 20:51:25 följande:
    Verkar som du klippt fel sladd, blev gubben din lite kortare framtill?
    han är inte hemma men han brukar säga att den som har lang later lang hänga har man längre later man längre släpa
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-16 20:59:07 följande:
    Så då har ni rent golv hemma?
    nu var det ju inte intimfrisyren som menades
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 21:01:48 följande:
    Jag kom på att jag inte hade sett ngt svar....
    Ja, det har varit (och är, periodvis) så här med, att avleda är det bästa. dock funkar det ju inte alltid, om man skall amma osv, eller lilla bebisen behöver ngt.
    det är sant!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 21:02:21 följande:
    Ja, kissen har aslånga blygdläppar. Han sopar, hon svabbar
    jag brukar rulla upp dom sa dom inte hänger i vägen när jag sitter ner
  • lokisse

god morgon mina sma radjurskidz

• lokisse
    Jazza skrev 2010-09-17 09:30:08 följande:
    Ja, jag tror det, med. Är bara lite rädd att det liksom blir att hon får dåliga erfarenheter nu i början och att det låser sig i det, liksom.... Men jag vet att jag hajpar upp mig lite också
    *kramar pa*
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-17 10:48:47 följande:
    Lägg av för fan! Jag luktar alltid underbart, det där var en jävla freak accident! Don´t ever bring it up again.....
    men det är naturligt att svettas. man ska kunna svettas överalt och hela tiden annars maste man ge sig ut och protest svettas bland folk!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-17 10:56:33 följande:
    Inte bra alls. Då skulle aldrig vi kunna bli ihop.
    ihop slutade man väll bli pa högstadiet?
    det later sa konstigt när vuxna männ pratar om att bli ihop...
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-17 10:57:58 följande:
    Ja, vi kan ha en sån där demostration. Vi står på stan och svettas som grisar. Doftradie på 10 meter typ låter väl bra?
    eller bryter oss in pa ställen där det inte är tillatet att vara svettig typ läkemedelsfabriker och loiknade och hävda varan rätt att svettas överalt för att det är naturligt
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-17 11:00:11 följande:
    Hon skulle aldrig på chans på mig....bättre så?
    näää...
Svar på tråden The return of the Lolilla