Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-18 19:43:10 följande:
    Du kan få utveckla det där lite grann, gumman, berätta hur du gör och så....jag kan behöva lite tips.

Vi har gäster så jag tittar bara in lite snabt. Ses sen.
    ni har gäster sa du behöver hjälp med tips om kuksugning...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

har ni familjefotto kväll?

• lokisse

jag har fatt frispel pa varan granne som skrek at mops i dag. mops puttades och det är inte rätt men man far inte svära och gapa at en tvaaring som knuffar ett annat barn av glädje och för att hon är upjagad

• lokisse
    Jazza skrev 2010-09-19 20:09:43 följande:
    Men, gud, vad är det för jävla granne? Vad sa ni?
    vet inte mer, jag väste nagot om att han borde ga hem och sköta sina egna saker.
    det är en gammal gnu som brukar sta och hänga med sin hund och störa sig pa saker...
  • lokisse

godmorgon mina ankor
    vem van?

• lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-09-20 08:55:34 följande:
    Morrn morrn! Alliansen vann men även SD
    men hua! sd...
  • lokisse

jag har en stor snor mops och en liten.
    tycker synd om minimopsen som inte förstar vad som händer och inte kan äta och andas samtidigt som hon är van...

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-20 09:02:00 följande:
    Det sade min son också klockan 05. Då började jag nästan gråta. 
    första gangen?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-20 09:08:34 följande:
    Nej men det händer extremt sällan. Han hade tappat en strumpa och sparkat av sig täcket. Iskall liten fot värmde mammahjärtat *blödig*
    oh ja!

och du har inte blivigt befruktad? da är man ännu blödigare, sista tiden som gravid grinade jag som en galning minst en gang om dagen för att man fick en blöt slabbig puss eller nagot annat. 
Svar på tråden The return of the Lolilla