Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

jag ammar och avslutar där med diskutionen störst bröst!

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Crake skrev 2010-09-17 16:47:09 följande:
    Bröst? Jag har inte störst bröst här och jag hoppas att jag inte har minst med tanke på att det finns två herrar i tråden. 
    det vet man aldrig...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-17 16:52:42 följande:
    Tack kisse! Men det ser inte konstigt ut att sömmen är svart tror du? Jag vill att den ska synas såklart men inte se helt tjock ut.
    dom brukar ha snygga saker dom här har jag inte sett live men dom svarta är snygga
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-17 17:02:15 följande:
    Whoa.........tack snubben!
    lokisse skrev 2010-09-17 17:00:26 följande:
    dom brukar ha snygga saker dom här har jag inte sett live men dom svarta är snygga
    Men jag vill inte ha svarta. Det skulle vara jättefult till klänningarna.
    jag menar ju inte att du ska köpa svrta utan att jag vet att dom svarta är snygga... och at jag därav skulle vaga prova dom bruna...

(förklarar sa att även du förstar)
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-17 17:23:35 följande:
    Är det bara stay-ups? för det pallar jag inte.
    nop!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-17 17:26:40 följande:
    Det är på german.......*tjurar*
    ja det är det.
    för övrigt borde du skaffa en strumphallare!
    det är cool
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-17 17:31:54 följande:
    Det verkar besvärligt.
    Sven Justus skrev 2010-09-17 17:29:50 följande:
    Det kan du säkert hantera :)
    Hmmm....du som blev helt chockad när du fick veta var jag bor. Drömmer
    dom är kalas mycke lättare att hantera än strumpbyxor som gärna glider runt och mycke coolare
  • lokisse

god morgon mina solar!

ursäkta men vad är det jag hör era ban sover inte hela natten... det gör mina eller ja minimopsen vaknar och äter vid 4 snaret men det tycker jag man far när man bara är snart fem veckor...

*mallig som fan över nagot som jag inte kan styra eller kontrolera pa nagot sätt utan har bara tur som en tokig*

• lokisse
    Jazza skrev 2010-09-18 09:50:55 följande:
    Hahaha Skönt är det!
    o ja jag är fruktansvärt olidlig när jag inte fra sova pa nätterna och det kanske mina mops har fattat instinktivt.

nu ska vi iväg och handla mat och skor och annat som man kan behöva mina jeans börjar bli förstora sa om jag har tur hittar vi kanse ett par nya till mig
Svar på tråden The return of the Lolilla