Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-16 20:09:29 följande:
    Haha idol missen! IDOOL
    ja jo men jag kan inte se de vet du...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

">

här är tyska idol killen har varit med i alla sesonger och lever pa sina upträdanden...
  • lokisse

äh trakiga ni är!

• lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 20:30:39 följande:
    Såhär kan du sitta snart, när du ser på arkiv X
    med den lilla skilnaden att jag kan prata med mig själv da eller...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 20:33:46 följande:
    Hellre det, än med skåningarna
    dom är ju inburade nu har jag hört!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 20:41:23 följande:
    Sant. Men de har internet. Eller eeeenntööörnäätt, som det heter på deras språk
    kom vi klipper sladden
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 20:43:13 följande:
    Kan meddela att vi åt böngryta till middag.... Jag behöver inte utveckla det, antar jag?
    nej det brukar den klara av helt själv...
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-16 20:42:11 följande:
    Det var nog bara Jazzan som inte kom överens med "grisarna"
    är det pk att kalla skaningar för grisar?
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-16 20:48:21 följande:

Helt sjukt. Men gott var det.

När vi åkte till Kph, så åkte vi tåg och läste tidningen Kupé. Där stod det om de positiva miljöeffekterna av att folk skulle ta en dag/vecka och låta bli kött. Bra, tänkte jag, en veggodag är ju juste.... så, jag skulle göra böngryta. Men, vad är en böngryta utan bacon, liksom? Så liiite kött blev det, men jag skall skärpa mig till nästa vecka. *skämmes*

men tänk pa metangaserna!!!
  • lokisse
    Ökänd skrev 2010-09-16 20:50:19 följande:
    Jag blev det när jag slutade röka. Ickerökare är tråkiga.
    sant men dom luktar mycke bättre!
Svar på tråden The return of the Lolilla