-
You wishBamBam skrev 2010-08-05 23:23:33 följande:Fan vilka lebb ni är...
-
Nejdå. Skall snart gå och lägga mig, men det blev så spännande, plötsligt.HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-05 23:26:06 följande:Sitter ni å super?
-
Good girlHonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-05 23:28:28 följande:Ahhh fan jag har varit så sjukligt sugen på öl hela kvällen men inte förren nu slog det mig att jag faktiskt kan ta en , har ju skippat LCHF.
*dricker iskall underbar öl*
BamBam: In på Fb och svara på min fråga
-
PrecisHercule skrev 2010-08-05 23:29:52 följande:Och man vet aldrig hur mycket som försvinner
-
*stoppar chokladdoppad pasta i den gapande munnen*2timearound skrev 2010-08-05 23:37:20 följande:
-
Helvete, vad klockan var mkt. Fuck, måste sova.
-
Jag är fortfarande här, din åsnaVik hädan skrev 2010-08-07 00:55:06 följande:Jazzan har erkänt för mig att hon ibland sniffar på sin mans kalsonger för sexuell tillfredsställelse när han är på arbetsresa
-
Hon ringde mig först!!!SimplyTheBest skrev 2010-08-07 00:57:00 följande:Hej Snäckan. Såg att du hade ringt - mobil på ljudlöst.
Allt bra?
(jag sket också i att svara) -
Jag måste lägga mig... Åh, spännande det skall bli imorgon när de hämtar Mfern
Moahaha
Godnatt på er
-
Ålla!
Har en av bästisarna, med sina två grabbar här (som är lika gmala som mina tjejer) så dagen späckad. Mfern kidnappades, chickad, imorse och ringde förut hem.... lät som om den mannen kommer kräla på tandköttet i säng, inatt
Men han var nöjd med sin dag, iaf och jag är glad att de sover borta, haha.
Nu skall vi snart gå och sova, toktrötta, men haft en mysig tjejtjötskväll med hemgjorda burgare och rosé.