Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-09 10:19:08 följande:
    Sven Justus skrev 2010-09-09 10:18:08 följande:
    Nej. har nog ganska normal tänder skulle jag tro. Rotfyllningen berodde på en infektion/inflammation så gav mig en sådan tandvärk så jag vill slå hårt på allt som kom i min väg.. :)
    Måste ha luktat död gris ur munnen på dig.
    Ja, det är möjligt. Men det kändes som ett jävligt litet offer för att bli av med tandvärekn.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-09 10:19:08 följande:
    Åhhh......polly! *favvisar*
    Sven Justus skrev 2010-09-09 10:18:08 följande:
    Nej. har nog ganska normal tänder skulle jag tro. Rotfyllningen berodde på en infektion/inflammation så gav mig en sådan tandvärk så jag vill slå hårt på allt som kom i min väg.. :)
    Måste ha luktat död gris ur munnen på dig.
    Är du en såndär kinkig brud som äcklas av det mesta och får panik om du själv mot förmodan skulle osa aningens svett?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-09 12:31:03 följande:
    Jag frågade tidigare, men fick inget svar för Freddan verkade inte intresserad av att diskutera det, men finns det nån här som verkligen har känt/känner på sin livmodertapp?
    Varför tror du att jag har en livmodertapp? Och nej, jag har inte pillat på min frus...inte medvetet iaf.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-09 14:06:22 följande:
    Det tror jag väl inte? Det var en allmän fråga men du plockade inte upp den och det var ingen annan här.

--

Shit, jag har just flirtat shamelessly med en kund.......*matt* det borde vara förbjudet att vara så snygg.
    Men jag förstod liksom inte riktigt sambandet mellan mig och pillandet på en livmodertapp?

Nåja, struntsamma...världen är förunderlig.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-09 14:34:42 följande:
    Jag är lite "off my game" idag. Jag ber herrn om ursäkt.
    Fröken är ursäktad för den här gången.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-09 14:46:16 följande:
    Som en hamnsjåare.
    Mariohn skrev 2010-09-09 14:44:44 följande:
     I somras ringde en tant hit och frågade "har du mamma och pappa hemma?"  "De knullar i köket igen" sade jag då lade tanten på. 
    Vad är en hamnsjåare??
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-09 14:52:12 följande:
    Haha nej  
    Jag dejtade en tjej en gång som pratade väldigt högfrekvent. Det var liksom svårt att ta henne på allvar. Upplever du den typen av problem ibland?
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-09 14:55:49 följande:
    Nope. Tvärtom. Jag är inte högfrekvent. Jag har bara liten röst. 
    Typ som i svag och ohörbar röst? Eller hur menar du liten?
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2010-09-09 14:58:56 följande:
    Har du riktigt manlig, mörk, djup, lite hes röst?
    Mörk röst har jag, manlig är det nog också..men manligheten sitter väl lite mer i hur man använder sin mörka röst?
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-09 14:59:49 följande:
    Andra tycker att den är liten! Jag vet inte. Du får väl ringa och lyssna på mitt mobilsvar du också  Det gör 2timern när hon känner sig nere
    Har nog tidigare inbillat mig att du har en förförisk röst typ...fattar du vad jag menar?
Svar på tråden The return of the Lolilla