Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-10 09:01:36 följande:
    Det är samma pack som handlar på Ullared. 
    Men det är ju så jävla efterblivet att vilja "tjäna en liten hacka" på att sälja gamla begagnade tygblöjor!
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-10 09:07:32 följande:
    Varför verkar alla snubbar här på fl gilla Wet? Det är ett mysterium för mig. Är det så att alla kissare söker sig hit eller är det fler jag tror som gillar sånt? Eller blir de på nåt sett "övervunna" av andra när de väl landat här?

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m54425872.html
    Så här är det: Killar som hänger på diverse internetforum och snackar dirty, tror att de har ett mycket avancerat och erfaret sexliv än vad de i själva verket har. Vidare vill de gärna ge sken av att vara jävlig kinky, men i själva verket är det hederlig vanilla sex som tänder dem.

Killar funkar så.  Observera min generalisering.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-10 09:09:04 följande:
    Men det är precis lika efterblivet att ta semester på Ullared, bo i en jävla husvagn och handla två fulla kundkorgar varje dag i två veckor.  
    Vi är helt överens. Att semestera på Ullared är i mina ögon helt sinnessjukt. Det är så korkat så jag vill ta tag i var och en av dessa personer och bara slå på dem till de förstår hur dumt det är.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-10 09:13:34 följande:
    I just luuuuve you. Kan du inte ta upp det där med någon av dem nån gång? Det är en krock jag skulle vilja se. 
    Samma killar som jag nämnde här ovan har sällan eller mycket sällan ngn som helst självinsikt och framförallt ingen självdistans.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-10 09:10:38 följande:
    Nu är det en jävla besiktningsman här och jag har INGENTING på mig under morgonrocken.  

OBS, han är inte ett dugg läcker så det är inte läge för nåt snusk.  
    Nu fabulerar du.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-10 09:18:22 följande:
    *puuuh* Nu drog han. och utan att fråga om han fick knulla. Vad skönt.
    För det brukar hända annars eller?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-10 09:19:56 följande:
    Händer det inte alltid dig?  
    Hur vanligt är det kvinnliga hantverkare eller dylikt?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-10 09:19:56 följande:
    Händer det inte alltid dig?  
    Grannfrun har iofs försökt gjort ett par framstötar. Dock utan framgång.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-10 09:23:55 följande:
    Sant, sant. Men butiksbiträden, kassörskor, städerskor, dagisfröknar då?
    Nej, ingen ur ovanstående yrkeskategorier har under sin yrkesutövning frågat om vi ska knulla.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-10 09:24:19 följande:
    Låter som en kärring. Klart att du inte vill.
    Hon har den mindre attraktiva vanan att varje morgon vid femtiden ställa sig och röka på sin balkong och skälet till att vi hör det är att hon efter första blosset brukar få en redig hostattack.
Svar på tråden The return of the Lolilla