Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-10-24 22:06:04 följande:
    Fy för jägarns! Det är ju jättebra! *applåderar*

Hur gjorde du det?  
    ja jag äter lite mindre och rör mer pa mig helt enkelt..
    men jag hade 103 vid start sa det ran likssom pa av sig själv. tio till tänkte jag mig resten far vara trivsel kilon (jag mar mycke bättre om jag inte är helt smal tror att det har med hormoner att gjöra)
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-10-24 22:17:46 följande:
    Jag har insett att jag inte heller bör vara supersmal. Eller rättare sagt satsa på det idealet. Tanken nu är att gå ner ca 10kg, därefter tror jag att jag kommer trivas ganska bra.

Låter kanske knäppt att säga att jag inte vill vara supersmal. Men jag är trött på hysterin som finns i samhället när det handlar om vikt och hur det påverkar individer. Det finns annat att sträva efter än att vara superskinny.  
    det är ju inte nyttigt att vara för smal heller och jag tror att den perssonliga ma bra vikten är det man bör satsa pa.
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-10-24 22:22:49 följande:
    Håller med dig. Ska bara hitta den viketn

Nu är det sängen som gäller för min del. Ta hand om dig vännen  
    du med och kom tillbaka snart!
  • knisse

tittar förvirrat. ho ho! nagon där`?

• knisse
    Midka skrev 2011-10-25 19:58:10 följande:
    Jag är helt impad av dig Knisse! Jätteduktig är du som går ner i vikt.  {#emotions_dlg.flower}
    tackSkäms
  • knisse
    Naoko skrev 2011-10-25 20:19:55 följande:
    Jag har också gått ner i vikt! Visserligen bara 1,5 kg första veckan men målet är 15kg fram till maj.  
    jag hänger pa!
  • knisse

morron!

• knisse

tack söta lollan!

• knisse

morra morra!

• knisse

grattis schimlan! det kanske kan bli en ärbar kvinna av dig med innan du maste dö som gammal bitter nucka!

Svar på tråden The return of the Lolilla