Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2011-11-05 19:54:50 följande:
    Joråsåatt.. bittra gamla nuckor finns det ju gott om ändå - bara att se sej om en sväng här.. eller vänta är det 25 som är det nya bittra nuckandet *tror*
    jag vetinte jag har mer än känsla av att dom riktiga bittra nuckorna är typ 17ar och 11 manader och har försökt fa barn i tre manader och nu önskar alla andra (gammla förtorkade käringar) ett liv fyllt av plagor och inälvsmask för att dom vagar vara nagot sa förjävligt som lyckliga och glada trots hängbröst och höftguld och helt utan pippa röv.
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse

tjing tjing!

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse

hur lever livet?

• knisse
    Ökänd skrev 2011-12-03 22:06:57 följande:
    Trötter... Hoppas dock att jag inte sabbat nattsömnen med att sova hela dan. Ska tvätta klockan 07 imorrn. Kräks
    jag är oksa trött men av triviala anledningar.
    tvätta pa en söndag?
    jag glömmer att det funkar sa i sverige. här har inte ens sanadär tvättstudios där man kan slänga i en peng och tvätta (och det kommer snygga gabbar i jeans som dom tar av sig och tvättar) ha öppet pa söndagar.
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-12-04 07:55:41 följande:
    Åhå... vill också ha en sån där Tvätt-(BradPitt)-studio. Oskyldig
    mmmm eller helt enkelt en brad som fixar tvätten. han kan bo i källarn och komma upp och dricka kaffe i bland.
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-04 12:28:39 följande:
    Jag kan fixa tvätten om han fixar mig!  Tungan ute
    behöver du oksa tvättas? e du en sandär smutsg flicka?
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-04 13:30:30 följande:
    Jag är flexibel. Du kan kalla mig vad du vill bara jag får pitt......
    kuk heter det!
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-04 19:09:42 följande:
    *chockad*  Nej, nej, nej!!!! Skrev jag så fel????!!!11 Jag menade givetvis Pitt, Brad Pitt......  Förvånad   Drömmer
    och vad vill du ha av honom?
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-04 19:21:18 följande:
    Jag behöver hjälp med att få rent på mina nedre regioner Tungan ute  mmmm   Skäms  åhhhh Kyss  sen lite umpa bumpa   Gravid    men inga Baby  (han har så många redan) men en ny omgång av  Tungan ute skulle jag inte säga nej till ......

alltsa vill du ha kuk av pitt!
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-04 19:30:24 följande:
    Cool

Japp.
    jag maste ju säga att jag inte skulle ha nagot imot att han tog med sin fru heller...
Svar på tråden The return of the Lolilla