• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-10 13:30:25 följande:
    nej det maste ha fasnat i tullen!
    HAhahaaa!

Ja, ni har ju passerat fientligt luftrum på vägen!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Mentalt kalhygge.
    Det kom som nytt epitet på den fenomenalt obegåvade trådens ts om att mörda abortörer.

Jag tycker det var passande och tänker samtidigt lägga det till min reserv av bra formuleringar.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-10 13:38:26 följande:
    *skrattar så jag gråter* Gnällskala, jo jag tackar jag! Ger mig själv en 9 eller 10.
    Tss, du måste väga in verklig smärta med hur högt man gnäller. Du gnäller lite om man tänker efter hur ont det gör.
    Ska vi titta in i gravidforumet för att hitta några 9or och 10or? Jag vågar inte, man blir så trött där.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-10 13:37:36 följande:
    har du träffat tyska gräns polisen nan gang ...jag och ett gäng polers var i prag när jag var 18 och akte buss dit över tyska gränsen när bundesgränschutz stormar in med hundar och maskingevär och beordar alla att lämna bussen omedelbart pa tyska 8som jag inte förstod ett jota av pa den tiden) det är inte alls langt i fran att man blir lite ledsen i ögat och kissig i brallan fast man är tuff 18 aring da.
    *fniss*
    Nej, men jag lovar att min 25åriga bakdel blev skräckslagen över att turkarna patrullerade stranden (vi låg och solade på) med K-pistar.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-10 13:38:05 följande:
    Ok ge mig era finaste pojknamn!
    Absolut inte!
    Mina namn är inte dina namn.
    Jag gillar kunganman, du gillar fornodiska. Tänker inte låta dig skratta åt mina fina förslag!
  • M C

Ansgar gillar jag.
    Stensture?

• M C
    lokisse skrev 2010-03-10 13:39:24 följande:
    att mörda mördande är jobbigt. (även om jag inte anser att abort är mord nagonsrtans jag haller med tygtiger) vem mördar sen dom mördarna som mördade mördarna??
    Ja, man kan tycka det.
    Därför så tycker jag mentalt kalhygge är en passande formulering.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-10 13:45:48 följande:
    och jag är enda upvuxen pa en marinbas och van vid vapen. för dom som varit med om nagot traumatiskt maste det vara riktigt hämskt med sant
    Coolt!
    Jag blev skitskraj. Det var väldigt mycket PKK då, dessutom var maffian bofast i Side då. Bla kontrollerade de mitt hotell.
    Min kompis hade en arbetskamrat som åkte dit lite senare, hennes dotter blev skjuten på en restaurang där. Av just maffian. Hamnade i skottlinjen.

Jag gillar inte vapen.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-10 14:22:48 följande:
    I "vem är det här" om ni inte hittar.
    Jag har svarat.
Svar på tråden The return of the Lolilla