• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-14 19:01:39 följande:
    Men för i helvete....ni tänker väl inte stå i kö för datorn när vi ska festa?
    Du menar att man kan festa utan datorn?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-14 19:46:29 följande:
    Nope jobbar mitt sista arbetspass fast det känns ju lite festligt
    Grattis!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-14 20:32:13 följande:
    Jag är belåten.
    Jag såg det.
    öm?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-14 20:45:29 följande:
    Var tveksam till Inglourius Basterds men när jag sett 2/3 får jag nog säga att den funkar.
    Det är lite smårolig!
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-14 21:19:17 följande:
    Jo tack det känns fan i mig magiskt vet att ekonomin kommer bli jävligt lidande men men
    Äh, du kommer ju vara hemma och dessutom får du en hundring extra på barnbidraget! (förutom grundbeloppet alltså)
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-14 21:26:41 följande:
    Ja det där barnbidraget för lillan har vi ännu inte vant oss vid känns som en trissvinst varje månad.Hoppas nu bara att karln får jobb snart, jag kommer nu vara hemme med havandeskapspenning och han vara helt utan. Det känns lite spännande*...*

Lite "bingo" varje 20e. Vänta tills det är 2200!
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-14 21:27:32 följande:
    OMG! Om ni är räddhågsna, se INTE The Collector. *skrajsen*
    Jaha, då ska man undvika den då.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-14 21:44:03 följande:
    *s* ja mera än nu iallafall måste ju spara på bäckenet så jag kan inte sitta så mycket vid datorn
    Vadå, har du inte datorn vid sängen?
  • M C

FK är inte demokratisk, den är bigott och självsvådlig. Det har jag kommit fram till efter att ha diskuterat abortlagstifningen med några... tja, jag har lite ont i pannan kan man säga.
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m51347224.html
    Såg att du ordis skrivit där, då kanske jag orkar masa mig dit. Orkar inte upprepa mig mera till folk som inte kan konsten att läsa.

• M C
    lokisse skrev 2010-03-15 09:28:49 följande:
    stolt som en tupp! min mops kan äta gröt med sked helt själv!!
    *känner lukten av frihet för lokissen*

Idag har jag tagit mig tid att blogga. Inredning, odling och stickning.
    JA, jag är tant.
Svar på tråden The return of the Lolilla