Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Naoko skrev 2010-12-14 21:30:54 följande:
    Det finns faktiskt en del bra restauranger i den här stan, jag undrar bara hur det ser ut med beskyddarverksamheten nu när alla ansvariga för den verkar sitta inne! 
    *redd* 
  • Mariohn
    Naoko skrev 2010-12-14 21:31:54 följande:
    Inget godnattsurfande då alltså!  
    Jo det går ändå Jag kan sno M:s Men den känns inte som hemma! Du fattar hur jag menar? Snälla säg att du förstår :´)  Mn har en laptop som man liksom KAN och hittar i och är van att manövrera. Och lånar man någon annans å är det en annan sak!
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-14 21:45:30 följande:
    Nu är jag här en liten stund! Vad gör ni, och hur mår ni? Jag har haft en skitbra träning
    Jag blir så irriterad när du skriver så. Jag vill också träna men vet fan inte när någon annan träning än "barnvagnspromenad" skulle kunna få plats!!  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-14 21:50:12 följande:
    Du är lat, helt enkelt *konstaterar*
    Fan vad gött att det gick bra i helgen (iggar skitsnacket och fokuserar på att du lämnade barnet) kommer du att göra om det någon gång, innan han är 15?
    Hahaha ja om det behövs kommer det absolut att vara mer bekvämt nästa gång. Han har inte varit ledsen ens en sekund. Han bara log och vinkade när jag kom hem. Han har ritat en teckning och ätit och sovit den lilla svikaren. Inte en enda sekund har han våndats av saknad efter sin enda mor! Det känns jättebra  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-14 21:57:05 följande:
    Han älskar farmor mer än dig, bara... Det gör mina barn, med... Så kan det gå.
    Haha huvudsaken är att de inte får min dubbelhaka!! 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-12-15 11:23:43 följande:
    HAHAHHA! Retard
    Så föreställer jag mig att du skriker varje gång du ser en människa på kryckor
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-12-15 11:27:19 följande:
    Jag har bestämt att jag ska köpa blå bands bearnaisesås till Mahrihnonah som julklapp
    Varför skrattar jag? :´)
Svar på tråden The return of the Lolilla