Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-12-16 10:06:52 följande:
    Här blir det nog gran, fast den kommer att bli inhägnad med larm.
    Man kanske kan klä den med larm istället för glitter och kulor och skit? För övrigt tror jag att min son har fått för sig något knäppt. Det absolut roligaste som finns just nu är tydligen att gå in i garderoben eller badrummet, stänga dörren om sig och sitta i mörkret och skratta. Om jag låter honom sitta där tills julen är över är problemet ur världen. Men det känns inte rätt. Även om jag slänger in mat lite då och då. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-16 10:08:02 följande:
    Oh ja jag har sytt en helt fantastiskt fin väggkalender som man fäster 24 stycken paket i. Ni vet. Förra året hade jag köpt så fina små paket och slagit in och hängt upp kalendern på väggen. När jag kom upp på morgonen den 3:e dec vara alla paketen öppnade och det låg papper överallt. Så i år hänger kalendern på väggen. Utan paket...........
    Bastards!!!! Det är då jag bistert hade sagt "tomten har begått självmord och det är ERT fel" och gått och druckit två flaskor vodka. Stackars mitt barn.- 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-16 10:35:09 följande:
    DET var precis vad jag sa..........Skrikandes 

Jag går omkring här hemma i mina nya skor, assnygga 
    Jag också. Eftersom jag inte kan ha de jävlarna ute i detta jävla vädret. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-16 11:36:29 följande:
    e du inte klok kvinna? ha sa klart om det sa bara handlar om en kväll
    Jag har bestämt mig för det nu Vi ska hugga själva på lördag innan julfesten
  • Mariohn
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-12-16 12:45:36 följande:
    känner att jag missat lite kan jag få en uppdatering på vad som händer i tråden, forumet i era liv och underliv tack.
    2timern har blivit kär i sin I-phone och sina nya skor, knissen är flitig som vanligt och har beställt julskinka och ska ha en fin julgran. Också vagnen är pyntad. Men inte tvillingvagnen! Jazzan tränar och hennes barn ska börja på samma avdelning på dagis, Freddan ska ha en larmad gran i sitt hem, Pancis har flyttat till en fin ny lägenhet och Naoki byter nick som 2timern byter underkläder, dvs en gång varannan vecka, blygdläppen hade en bra morgonbajj trots att pappret var slut. Och jag är en pms-häxa!  

Vart har du varit? 
  • Mariohn
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-12-16 12:51:30 följande:
    Ahh snyggt man tackar!
    Nackolikocko är alltså hon som ständigt byter nick?  Men hur är det med era underliv?
    Jag ja vad gör jag jagar efter ungarna lider av sömnbrit och mår allmänt siså där utmattat och slött.
    det låter riktigt riktigt skönt! Mitt underliv mår bra skulle jag tro. Inga oväntade underlivsnysningar eller märkliga ljussken från nedre plan! 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-16 12:52:00 följande:
    jag har en hemorid.
    jag ska nog kalöla den uffe
    Det är snyggt! Uffe eller Valter. 
  • Mariohn
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-12-16 12:57:19 följande:
    Åh en liten hemmiskompis!  *mysit värre*
    Mariohnym skrev 2010-12-16 12:53:28 följande:
    det låter riktigt riktigt skönt! Mitt underliv mår bra skulle jag tro. Inga oväntade underlivsnysningar eller märkliga ljussken från nedre plan! 
    Jag känner en tjej som kan muspruppa när som helst. Alltså utan sex bara lägga sig ner och trumpetera ur fittan.
    Just ja måste kolla infektionstråden och se hur det går.
    HAHAHA vad trevligt. Det skulle jag inte vilja lära mig. Tänk om jag drabbas av tvångstankar. Vad pinsamt det skulle bli alltid. Oftare än nu alltså. 
Svar på tråden The return of the Lolilla