Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Jag vaknade kl 2 inatt av att pojken stod på alla fyra och kräktes i vår säng. Mmmm...nice.  ...................................................................................................................................................................................................................... NOT!     Skrikandes  

Stackars liten , förstås men ändå... Tog sin lilla tid att få bort allt, bädda om och sen försöka sova igen.. Obestämd

• Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-14 15:54:45 följande:

Hej!
    Goda nyheter jag är inte mera döende än någon annan frisk person. Var på kompletterande undersökning idag och gissa vad. Det var visst pga så kallat administrativt tjafs som dom ville ha dit mig igen!! Alltså jag har fina friska inälvor och är inte alls smådöende som sköterskan verkade påskina!!

Fick dock lära mig att jag är 1 av 3 i 2 fall inom loppet av några minuter.

* Det gör svinont att dra undersökningsredskapet mot mitt revben. Läkaren förklarade att han inte kunde förklara varför det är så men att 1 av tre har det så.
    *Jag har en ofarlig cysta på ena njuren, inget konstigt alls! 1av 3 över 70år har så....

Strålande nyheter!!!!
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-15 14:40:41 följande:
    HAhahaha!

Apropå både Pain och E-type så tycker jag att denna grupp låter som en blandning av pain och Ultima thule och visst fan är det Etypen som spelar hjälten?!?

">

Hahaha! det stämmer, faan! E-typen är med i videon. Ultimathule skrämmer mig för jag har fått för mig att de är allierade med Vit Makt. Därav avskyr jag dem av princip. Säg att jag har fel och bevisa det och jag ska omvärdera, jag lovar. Gubben min har flera UT skivor hemma och när jag påtalade deras luddiga allians har han faktiskt slutat lyssna... (iaf när jag är med). 

E-typen gillar jag att lyssna på när han sjunger men han är lite som Carola. Man får för gudsskull inte lyssna när de pratar... Vet att han är lite freak på medeltiden men att han är med i en UT video? Hmmmm. tror jag får kolla upp mina gilla-grupper....?  

Någon som kan hjälpa mig med lite upplysning? 
  • Midka

Shiiiiit vad folk skriver i alla trådar! Jag hinner inte med!!! Skrikandes Så försöker jag markera så jag vet var jag kan gå tillbaka till och läsa ifrån och det lyckas.... sådärbra...

• Midka

Nope... Vi kämpar med att hålla era ångor så långt borta som möjligt....
    Grattis i efterskott! 

• Midka
    SimplyTheBest skrev 2011-04-27 09:38:42 följande:
    Idag & imorgon blir nog mina svåra dagar. Hoppas jag. Ivf att det inte blir fler dagar.
    Om du kommer ha den inställningen hela livet kan det bli lite...... svårt...  Cool

Hoppas det är en engångsgrej för i år!
    {#emotions_dlg.flower} 
  • Midka

Tidiga lördagsmorgnar är toppen. Vi startade med att gänga kl 7 eftersom det är bra TV så att barnet är upptaget...    
    Nu är det frukost, radio, umgänge och   Solig  ute.

• Midka
    lokisse skrev 2011-04-30 08:59:57 följande:
    men fy fan vet du inte att om man har barn far man inte ha "samliv" (om man inte vill göra syskon)
    Aj då...  Skäms  Inga syskon här inte.... Kan man typ bikta sig och få förlåtelse, tror du??  Eller är jag evigt dömd till ett liv i synd och skam? (Lyssnar ltie på hårdrock oxå...)  Ser inte bra ut.... inte bra....
  • Midka

Tydligen inte så många vakna än.... Jag ska nog ut i trädgården och gräva bort gräs och plantera nya växter.....

Svar på tråden The return of the Lolilla