Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

God kväll!
    Har dagen varit till belåtenhet?
    Jag har pratat med mina föräldrar som varit på resa i Turkiet. Nu har de kommit hem och är i tryggt förvar igen. Jag är en aning larvig med att de ska ut o resa och det kommer nog inte bli bättre med åren. 

• Midka
    knisse skrev 2011-12-05 18:02:08 följande:
    jag har rennskita men annars är allt bara topp.
    Kräks  Så räligt att dra upp och ner brallorna så många gånger på en dag.....

• Midka

Yes! Jag ser en blå snabel!!  *skuttar runt som bara Tiger kan*

Äntligen lite dolme! 

• Midka

Jag vaknade vid halv 8 och fick ligga och dra mig (kunde inte somna om Skrikandes ). Det var iof en ganska god "sovmorgon" om det varit en vanlig natt. Dock har lilleman vaknat vid kl 2 och halvt hostat lungorna ur sig och sen igen vid 4 pga ont i örat. Jag fick sitta vid han fram till kl kvar i 5 så nu är jag på väg i säng själv. *trött*

• Midka
    knisse skrev 2011-12-12 18:40:32 följande:
    det har varit en frustrerande dag. jag har inte fatt nagot gjort. jag har massor att göra och hade massor med tid men instaltörert i källarn och barn som inte ville sova middag samtidigt utan det tog typ 4 timmar allt som allt för att dom växlades av.
    na ja allt är bra annars
    Såna dagar är till för att glömmas! Bättre dag imorgon.

• Midka
    knisse skrev 2011-12-12 18:55:00 följande:
    korvsoppan blev god i allafll och minsta mimidingen har ätigt sa det nästan maste bubbla ut genom öronen snart. och om jag känner piggelin ska jag faktiskt ta och sy lite i kväll när mannen komigt hem
    Fantastiskt! Korvsoppa är underskattad. Vi ska äta potatissoppa imon med våfflor (eller våtflor med googles stavningskoll.... )  efter.....

• Midka
    knisse skrev 2011-12-12 21:00:29 följande:
    woffel soppa!
    vi ska äta nagot gott i morgon men jag vet inte rkitigt vad ennu.
    Mitt barn föreslår alltid Taccos när han får vara med och tycka.   .....   Eller McD.   Imon blir det McD till lunch.

• Midka
    knisse skrev 2011-12-12 21:04:55 följande:
    det är ju gott ju!
    Japp! Fast när man ätit det alla fredagar från maj-nov så.....  

• Midka
    knisse skrev 2011-12-12 21:27:16 följande:
    ah ja i sverige är det ju fredagsmysemat

• Midka
    knisse skrev 2011-12-14 12:50:28 följande:
    ja pa lördag eftermiddag ska vi handla alla julklappar i frankfurt citty...

nej jag är inte redo. skona mig
    nej nej nej det ska bli rolligt! vist ska det bli jätte skoj!?
    Har du sett sån där moppestrut? Det är en rörformad sak, kanske en decimeter som man sätter framför ansiktet. Den får luften att skickas pressas framåt så att det blir varmt vid ansiktet (eller man slipper kallluften).

Tänk dig att du har en sån på ansiktet och fokusera bara framåt så kommer du klara Frankfurt City med glans! 

• Midka
    knisse skrev 2011-12-14 17:25:40 följande:
    det later som nagon fruktad tortyr metod man maste andas sin egna varma fuktiga luft...
    Lite bakfylla på dessutom så..... Mmmmmums!

• Midka

Tror jag ska dricka lite vin snart så jag däckar ordentligt.....

• Midka

Jag har varit på hotell över natten. vi har haft det toppenmysigt! Lite trött är jag idag och lite vin är alltid gott. Och garanterat kommer jag somna i soffan bara för att det är så skönt.  

• Midka

Åh! Det hade varit trevligt. Har inte tänkt så..... Attans att vi inte ens har lite mosserande hemma.  Hmm.... 

• Midka
    knisse skrev 2011-12-18 12:43:50 följande:
    ska jag skika över en flaska?
    jagh kan faxa den
    JA! Vad trevligt!

*ställer mig förväntansfullt vid faxen* 

• Midka
    knisse skrev 2011-12-18 12:48:53 följande:
    annars kan jag skika den som flaskpost...
    kan du vara vänlig och skratta nu!
    *skrattar artigt på beställning*
    ha ha 

Vattnet jag fick dricka lämnar inte samma njutning som en flaska mosserande skulle gjort....  *lätt sur* 

• Midka

Vi ska poppa popcorn nu så kalorierna kommer till mig ändå.

• Midka
    knisse skrev 2011-12-18 13:14:06 följande:
    själva poppandet är väll ganska kalorisnalt?
    Hrmpf! Inte om man äter chips under tiden man väntar.

Gott blev det iaf och nu är lite lagom kräkmätt. Ett glas vin till så är jag på hugget igen. 

Svar på tråden The return of the Lolilla