Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Hallon gott folk!
    Idag ska jag på fest!!! Jepp jag ska lämna karl och barn och försöka att inte förgås av dåligt samvete.
    Har redan nu bakfylleångest eller som jag brukar säga förfylleångest.

LillaLolilla skrev 2010-11-20 11:46:26 följande:

Hello girls. Vad händer?

Hallon vacker!
    Inte mycket försöker hålla nerverna i styr inför kvällen. hur är det med Miss fl då?
    Midka skrev 2010-11-29 18:57:03 följande:
    Är du tankeläsare? Vi har bakat 32 lussebullar men det återstår bara smulor. Jag undrar varför.... Jag brukar normalt inte äta mer än en bulle per tillfälle men idag har det gått virus i bullarna. Jag kan inte sluta! Lilleman är sjuk så han lever på lussebullar just nu.  
    jepp.
    Jag är oxå väldigt begåvad i konsten att frossa lussebröd mm. Fyllde år för några dagar sedan och har nu únder loppet av  mindre än en vecka tack vare bakning och ätning gått upp 3 kilo. Visserligen har jag mens men 3 kilo!!
    Har ätit enorma mängder lussebröd och kakor.
    Jazza skrev 2010-11-29 19:33:17 följande:
    Hej! och Hejdå, typ
    Helgen var grym, idag har jag snowraceat med E aslänge och är helt jävla slut i min gamla kropp..... Men ni verkar inte ha saknat mig så väldigt, ändå, så jag smyger ut igen, med gott samvete
    *småsaknar*
    lokisse skrev 2010-11-29 20:50:19 följande:
    har oksa saknart jazz...
    Mig då har imngen saknat MIG?!?!Skrikandes
    lokisse skrev 2010-11-29 22:40:25 följande:
    dig saknar vi ju allt som oftast!
    2timearound skrev 2010-11-29 22:40:45 följande:
    Yo, din fula kossa, jag har saknat dig när det bara låg en stor äcklig koblaffa i ditt bås. *alskar*
    Älskar er! Vet det!!
    Mariohnym skrev 2010-11-29 23:43:30 följande:
    Jag hat tänkt skriva en julkalenrer me nni får lämna önskemål. Kag måste ha med min orfivillig publik. 
    En galen somalisk dvärg och ett hellylle gaypar måste bara få några av huvudrollerna.
Svar på tråden The return of the Lolilla