Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Goder afton! vad händer? Nått kul på fl eller i livet?

lokisse skrev 2010-12-13 16:38:16 följande:
    jo da!
    vi har haft fullt upp. tillochmed sett luciatag!
    Åh fan, själv har jag inte märkt av Lucia alls.

känner att jag missat lite kan jag få en uppdatering på vad som händer i tråden, forumet i era liv och underliv tack.

Mariohnym skrev 2010-12-16 12:48:56 följande:
    2timern har blivit kär i sin I-phone och sina nya skor, knissen är flitig som vanligt och har beställt julskinka och ska ha en fin julgran. Också vagnen är pyntad. Men inte tvillingvagnen! Jazzan tränar och hennes barn ska börja på samma avdelning på dagis, Freddan ska ha en larmad gran i sitt hem, Pancis har flyttat till en fin ny lägenhet och Naoki byter nick som 2timern byter underkläder, dvs en gång varannan vecka, blygdläppen hade en bra morgonbajj trots att pappret var slut. Och jag är en pms-häxa!  

Vart har du varit? 
    Ahh snyggt man tackar!
    Nackolikocko är alltså hon som ständigt byter nick?  Men hur är det med era underliv?
    Jag ja vad gör jag jagar efter ungarna lider av sömnbrit och mår allmänt siså där utmattat och slött.
    lokisse skrev 2010-12-16 12:52:00 följande:
    jag har en hemorid.
    jag ska nog kalöla den uffe
    Åh en liten hemmiskompis!  *mysit värre*
    Mariohnym skrev 2010-12-16 12:53:28 följande:
    det låter riktigt riktigt skönt! Mitt underliv mår bra skulle jag tro. Inga oväntade underlivsnysningar eller märkliga ljussken från nedre plan! 
    Jag känner en tjej som kan muspruppa när som helst. Alltså utan sex bara lägga sig ner och trumpetera ur fittan.
    Just ja måste kolla infektionstråden och se hur det går.

men va fan dom har tagit bort Infektionstråden!Undra om fröken Kramfors ångrade sin öppenhet.

Eras min underbare hjälte tack för julklappen!!!Hjärta

Åh go fortsättning på er hyenor och harpynjorKyss

Mariohn skrev 2011-01-05 14:42:23 följande:
    Heeeeeeej
    Hallon!
    Märker att nivån här är sig lik
    lokisse skrev 2011-01-05 14:43:17 följande:
    där är ju du!
    Jepp bestämde mig för att förgylla denna moraliskt fördärvade tråd med min närvaro, *lyser*
    2timearound skrev 2011-01-05 14:46:32 följande:
    Var det dina kakor, äcklo?
    Högst trodligt, klippte faktiskt morran idag med den senaste mensens blodkakor i tankarna, känns lite ofrächt när de hänger i håren. hur mycket man än torkar så försvinner de aldrig du vet.
    2timearound skrev 2011-01-05 18:00:18 följande:
    På söndag ska jag prata med Nicket i telefon, det är förhandlat, avtalat och klart Ho försökte vara svår, men jag körde maffia-style, så nu är hon min. Död
    Är riktigt riktigt livrädd inför detta. Du ska veta att jag inte riktigt kommer fram över telefon har en ytterst bonnig och korkad röst, ja alltså det korkade är väl kanske inte helt och hållet röstens fel men men ja ja.
     *darrar och småkräks*
Svar på tråden The return of the Lolilla