Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-04-07 19:45:28 följande:
    Du ska ju ändå flytta till Lund sen och då ska du och jag börja knarka. 
    Mariohn skrev 2010-04-07 19:44:33 följande:
    Nej men annars var jag ju full! 
    *är mor* 
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-04-07 19:51:11 följande:
    Jag är också timid och ödmjuk. Och blyg. Så jag kommer inte i maj, för jag har inget att ta på mig. (utom jeansjacka och det vågar jag inte )
    Om du kommer i ENBART jeansjacka kommer jag i trätofflor och gagball. 
  • Mariohn

DRIVER ni med mig?? Jag kan inte svara i jazzas GB utan lösenord? Har då aldrig varit argare! 

• Mariohn
    Hercule skrev 2010-04-07 19:53:10 följande:
    Godafton! Har det hänt något speciellt förutom att Mariohn har blivit blond?
    Vi har fått ett erkännande och kallas nu "lolillamänniskor" av utomstående på FL. Vi är lite tröga
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-04-07 19:53:54 följande:
    Mari*harkel*on tänker sno din outfit som du planerade att ha på dig i maj.
    hahahaha
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-04-07 19:54:35 följande:
    Jazza - svara fort varför i helvete jag inte kommer in på din sida?!?!?!?!
    Skakar du också av ilska? 
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-04-07 19:55:20 följande:
    Kan jag ha träskor också? *rädd att frysa om fötterna*
    Ja. Om de är köpta på skopunkten av en rödhårig tonåring. 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-04-07 19:56:14 följande:
    Ska jag skämmas då när jag erkänner att jag inte kan lillungens namn? Eller gör jag det...??
    Jag skäms. 
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-04-07 19:55:58 följande:
    Du menar flytvästen och spetsbodyn?
    Omodernt- Min spetsbody flyter. 
  • Mariohn

OH MY FUCKING GOD

Ett litet meddelande som jag hoppas att du läser!
    Du skriver själv i en tråd, att du inte bryr dig om att läsa meddelanden från människor som inte behärskar det svenska språket. Du talar i din presentation, och din tråd, om kommateringar, avstavningar och interpunktioner. Jag finner det en smula märkligt att du kritiserar ett antal personer här, vilka enligt dig, inte kan använda skriftspråket på ett sätt, vilket du anser är korrekt!
    Såsom varande lärare i svenska, tycker jag att du borde ägna en liten tid åt självkritik. Du borde läsa igenom det du själv skriver, och kanske rent grammatiskt kontrollera ditt eget språk.
    Vidare anser jag att du rent ut sagt är dum! Enligt mig använder du dig av detta forum för att kräkas ur dig en hel del bitterhet, och egna tillkortakommanden.
    Självklart har du din fulla rätt att uttrycka dina åsikter i vilken tråd som helst, men det jag vänder mig emot är att du anmäler mig och en del andra människor som skriver, enbart för att du inte delar våra åsikter!

Det tyder på en stor omogenhet, och en stor brist på respekt för oss som dryftar våra åsikter här.

Jag skulle verkligen uppskatta om du slutade anmäla, eller rapportera, alla inlägg som du finner stötande (på ett för dig, personligt plan).

Mvh//Magnus
Svar på tråden The return of the Lolilla