Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-08 14:38:12 följande:
    Det var ju ett jäkla bytande på dig.
    Jag har tråkigt och försöker bestämma mig
  • Mariohn

Jag kommer att smälla av. Riktigt hårt. 

• Mariohn
    Bam skrev 2010-04-08 14:47:50 följande:
    Vaffö?
    Well...min svärmor har visst precis råkat slarva bort 18 ooo kr och hennes kommentar är "va???? A så kan dom inte göra" Jag kräktes precis av chock. Jag är så jävla arg. På riktigt. 
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-04-08 15:00:37 följande:
    Hur slarvar man bort 18000?
    Man är så jävla stressig och oansvarig att man bara inte KAN tänka.  Vi glömde vårt bankkort där. Hon råkade ta ut alla pengarna för att "man kan inte lita på banken. Det är bättre hemma" och vips väskryckt. Puts väck oförsäkrad.  Har jag rätt att vara vansinnig?? Har jag??
    Och hon tänker inte ersätta oss för "nejnej så kan dom inte göra på banken de får ge er nya pengar ja det får dom ja jooo då så kan de inte göra mot er tycker jag inte nej det tycker jag inte gör jag inte" <<<-- Med stirrig hög falsettröst!!!!!
  • Mariohn
    TyskMamma skrev 2010-04-08 09:09:11 följande:
    Alltså, min mamma pratade med mig om onani när jag var liten flicka. Jag kunde ligga på mattan i vardagsrummet helt ogenerat och onanera medan mamma damsög i bakgrunden. Jag är iallafall inte sexuellt störd på något sätt, utan har tvärtom en väldigt bra kontakt med min egen sexualitet och vet vad jag vill och vad jag inte vill.

brukade ni också onanera på mattan medan mamma dammsög?
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-08 15:20:52 följande:
    polis anmäl tanten för bedrägeri!! sälj hennes hus och ta hennes möbler och sätt ut pa ebay!!
    Jazza skrev 2010-04-08 15:19:47 följande:
    VA?
    Jag är helt uppe i varv må ni tro. Hur fan kan hon vara så in i helvetes jävla klumpig? Och i vanlig lågutbildad jävla ordning blir hon inte ens ledsen eller beklagar utan allt är bankens fel.  Hon fattar INGENTING om hur samhället fungerar. Sista konversationen
    "ja men då får ni gå till banken och berätta så ni får nya pengar då"
    "Det funkar inte så mamma. Du hade ansvar för pengarna. Vi hade satt dem i trygghet. DU valde att ändra på det utan vårt tillstånd och nu är pengarna borta. Det är inte bankens ansvar, inte vårt ansvar, vårt försäkringsbolag vill inte veta av det eftersom kortet lämnades till dig. Vi bad inte DIG att ta ut några pengar. DU är ansvarig. Förstår du??"
    "Nej men jösses så kan de inte göra? Nej de kan de inte *skrattar* ni får gå till banken för jag kan inte betala er kan jag inte *falsettskratt* håhåhå nej så kan de inte göra! Nu måste jag gå och måla så vi får klart vår uteplats"  (Uteplats nummer TRE i trädgården som bygges i år. AAÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-04-08 15:28:34 följande:
    Var det era pengar?
    Ja hela min sparkassa som jag jobbade ihop när jag väntade barn hela förra sommaren Det skulle gå till första semestern med V , en ny barnvagn osv. Det skulle helt enkelt vara vår barnkassa. 
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2010-04-08 15:29:01 följande:
    Alltså det där är ju helt overkligt. Vilken planet kommer hon ifrån?
    Det undrar jag också. Hon är jäättesnäll och trevlig men hon är VANSINNIGT snål. Hela den familjen är sådan.  Och inte hjälper de till om de inte har något att tjäna på det heller. Dessa pengarna ska jag jävlar ha tillbaka. Om det så ska innebära att vi får bryta med dem helt och hållet.  Det är för mycket pengar för att jag bara ska kunna rycka på axlarna och tänka "familjen är viktigare".
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-04-08 15:30:57 följande:
    Är hon helt borta i skallen eller?
    För det mesta. Hon har jättemycket problem med att hon är så hysterisk. 
Svar på tråden The return of the Lolilla