• M C

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-03-12 23:28:29 följande:
    AFTON! *full*
    Trevligt!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-13 10:27:19 följande:
    Morning. Mesen, behöver inte du lite skönhetssömn innan tysken kommer? Verkar korkat att vara upp till 4.30 när man behöver sova sig snygg liksom......
    Ja, man undrar vad hon tänker med. Inte fan är det hönan iallafall.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 14:33:21 följande:
    Nu är jag mörkhårig.
    Coolt!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 15:04:20 följande:
    Överväger att gå upp till Hemmakväll & köpa godis. Humöret signalerar för en kväll med just godis.
    Låter bra, jag tänkte en kväll utan vin.

Det är som det låter, andefattigt. Men jag måste gå ner i vikt, nu är det ohållbart.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 17:10:37 följande:
    Hittar jag någon ny som känns bra så kommer jag byta. Läpparna kanske kommer tillbaka igen Det är mest det att jag själv är lite trött på denna bilden.
    Huvudsaken att du trivs. Jag tycker du ska ha nåt som den här tex:
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-13 17:11:19 följande:
    Fattar inget alls... kan inte se mig mätt
    Inte jag helller.

Men nu pankis, blå läppar? Är det ens att "byta"?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 17:26:35 följande:
    Gröna?
    Läppar som läppar. Nu ser de ut som äppelgodis.

• M C

Så det blev inget nytt?

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 18:40:39 följande:
    Nej, gick & la mig istället.
    Hoppla. Ja, när man väl är tant kommer em-lurarna som ett brev på posten.{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden The return of the Lolilla