• M C

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-15 10:19:43 följande:
    Jag drömde att MC var jättearg på mig

Varför?
    *kramar om*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-15 14:00:28 följande:
    Förstår jag dig rätt om jag säger att du menar att att det inte är upp till alla andra att vara bödlar? Att du menar på att det inte är känslor och tyckande som är grunden för moralen och lagstiftningen utan moralen och lagstiftningen är skiljd från känslor och värderingar? Hänger jag med i ditt resonemang då? *vill förstå vad du menar*
    Ja. Om man grundar lagar på hur man tycker eller känner så blir det tex "förbjudet med homosex"-lagar. Den är ett klockrent ex på att folk tycker en massa som saknar verklighetsanknytning.
    Lagen ska vara allmängiltig och grunda sig på allmän moral, inte någon enskild persons känslor.

Jag kan verkligen inte förklara bättre, förstår inte hur det inte är solklart vad jag menar. Jag skrev tom att orden inte är bra, men att jag inte har bättre.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-15 13:35:52 följande:
    Frågan är om du anser att jag är läskunnig..... Jag ska ha en ledig dag nästa vecka tänkte jag. Fråga är om jag ska hålla lillan hemma. Bara hon och jag.
    Mja, du framstår som lite lätt ordblind.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-15 17:11:01 följande:
    Jag hade väl gjort eller sagt nåt dumt eller ytligt och du var skitförbannad och tyckte jag var en bortskämd ouppfostrad skitunge
    Hahahaha, underbart!
    Kankse är det ditt dåliga samvete som talar högt och att jag är den som har vassaste tungan här och fick symbolisera ditt undermedvetna?
    *goes Freud*
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-15 19:30:46 följande:
    vem är kjär i sin mamma *vaknar och ser förvirrad ut*
    Curlad av sin mamma snarare.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-15 21:59:48 följande:
    anla?
    HAhahah, du är fan sjuk!
  • M C
    AtroCious skrev 2010-03-15 22:58:09 följande:
    Ja, det är det. Idag fick jag möjlighet att sova. Sov till två-tretiden, var så extremt slut.
    Finns det ingen mer som kan hjälpa din mamma? Har du inte en bror?
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-15 22:59:18 följande:
    Låter slitsamt hoppas din mor kryar på sig snart. Med mig är det ok stor som ett hus foglossning och så får jag smygångest till och från men allt är så bra så.Äsch man ska inte frågagravida hur dom mår, kan lätt bli så att man får blödande öron av allt gnäll.
    *håller för öronen och sjunger lalalllalalalala*
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-15 23:27:43 följande:
    du är snabb du! akta snigel kjör om pa vänster sida!!!
    Inte kan jag hjälpa att internet inte funkade på hela dagen.
    Jag passade på att titta på lite porr true blood så igårkväll blev det lite pippa. Man blir ju så jävla sugen när man ser 4-5 lövscenes per timme.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-16 07:21:08 följande:
    God morgon.... fy fan, vad jag hatar mens... har inte haft sen dec -08, så nu verkar allt komma ikapp mig.. både mängd och värk Runkjävlar!!!
    *kramar om*

Var generös med värktabletterna, inte värt det att ha ont.
Svar på tråden The return of the Lolilla