Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-03-21 21:37:24 följande:
    Jag vill påpeka att jag är astrött, måste plugga, har tenta imorgon och säkert få sitta hela natten då jag fortfarande inte fattar vad kursen går ut på (typ, känns det som). Tycker att ni ska tycka synd om mig....
    I tillägg är jag lite förskyld.....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Tyck synd om mig så för helvete!! {#lang_emotions_yell}

Lite i alla fall? Snälla.... {#lang_emotions_frown}

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-21 21:38:27 följande:
    *är avis på*
    Sug älgballe!
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-03-21 21:40:13 följande:
    Vad tentar du i imorron?
    WTO bland annat.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-21 21:45:51 följande:
    Mja....Nä. Du är lyckligt lottad.
    Hur menar du nu?
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-21 21:41:16 följande:
    Meh! Bara för att du pluggar så du ska kunna få ett högavlönat jobb och sen anställa oss andra som husor? Är det SYND om dig då? *morr*
    Så jäkla högavlönad kommer jag inte bli som statsanställd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-21 21:49:20 följande:
    Gud så ospännande.Jag beklagar.
    Det är visserligen inte lika ospännande som Chalmersmatte, men det är nog ungefär lika rörigt...
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-03-21 21:52:04 följande:
    Hatar när texten blir grå.
    Visst är det irriterande?
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-21 21:54:07 följande:
    Finns det verkligen vuxna männsikor med heltidsjobb och ett eller flera barn som knullar 1-2 ggr per dag? Eller ens varje dag? Gör ni det?
    Jag har aldrig gjort det med min man, inte ens innan vi fick barn.
  • Ord blind

Nu är det dags för mig att logga ut och desperatplugga minst en timme till.

Kram och sov gott!! {#lang_emotions_kiss}

Svar på tråden The return of the Lolilla