Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-21 21:58:22 följande:
    *tycker lite synd om Ordisen*Saknar inte pluggandet alls. Är glad för att vara klar & hittat ett jobb som jag trivs bra med.
    Tack!!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Försökte läsa ikapp, men jag ger upp.... Hade hoppats på att få "prata" lite innan jag skulle hämta knodd från dagis.

För övrigt är jag glad att det finns omtentor.....

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-22 15:27:21 följande:
    Känns som att man har mycket gnäll att få ur sig.
    vem är det? *nyfiken*
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-22 16:18:05 följande:
    *kramar om*
    Tack! Jag fick inte svarat på de två sista frågorna av 6 och det visade sig att på en av de så har jag berättat svaret för en kursare förra veckan, så uppenbarligen har jag i vart fall kunnat de, men inte när jag hade behövt det!
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-22 16:20:38 följande:
    *pekar på banners överst*
    Läste det men reflekterade inte över vad jag läste....

Nu knoddis! Kommer tillbaka och gnäller lite sedan igen. Loggar nicket in kan vi gnälla tillsammans för mitt symfysben har gått av....
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-22 18:28:25 följande:
    Ha. Ha.Eller så hjälper du mig.För mig är dessa religiösa konflikter det värsta med fundamentalistm, jag blir ärligt talat elak och grinig när funidsarna kommer med sin ogenomtänkta hejjaramsor för den ena eller andra sidan.
    Blunda. det är inte värt det!
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-22 20:44:27 följande:
    Hon sover hon sover hon sover
    Jag säger det samma!!
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-22 20:48:15 följande:
    Tack höll på att bli galen på avkomman så det var verkligen inte en sekund för tidigt som hon slocknade. MoHaHaHa!
    Själlv klickade jag två gånger.... Min docka har gnällt sedan vi kom hem från dagis kl 16:30.... Tyvärr hjälper det inte, men jag höll på att mista det helt.... Ont som fan av foglossningen och ingen man hemma...
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-22 21:19:50 följande:
    Samma här fast min karl är i i hufvudstaden har varit där hela dagen. Trodde fan att förlossningen skulle sättas igång när jag hämtade lillan på dagis. Småsaker som att gå och sedan på och av med skorna och brottas med lillan  för att klä på henne och sedan vinden mot oss på vägen hem..  Väl hemma så är det uppförsbacke med is och smältvatten kommer inte upp för uppfarten med vagnen utan drar upp ungen och lämnar den där.Smärtor och gnälligt barn sen hela em/kvällen. *tycker så synd om mig själv*Nej detta är absolut sista gången jag är gravid!
    Jag har lovat min skrålla att hon aldrig mer ska behöva uppleva sin mamma gravid med allt vad det innebär! Visst, jag ser att min man är trött och irriterad han med ibland, men jag har verkligen ingenting över. Och skrållan fattar ju inte vad som händer, hon är ju bara 14 månader.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-22 21:24:11 följande:
    jag har suttigt i bilen i över 4 timmar... behöver jag säga mer?
    Nej. Jag ska snart göra samma sak, ska till svärmor över påsken. Måste i tillägg prata med studierektorn, jag måste hoppa av om de inte kan ordna så jag får en riktig kontorsstol att sitta på när jag tentar. Jag grät när jag reste mig efter fem timmar.... Folk måste ha trott att jag grät för att jag misslyckades på tentan.....
Svar på tråden The return of the Lolilla