Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Nu börjar ni snart sudda av pur upphetsning...

• Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 14:33:16 följande:
    Du menar scrolla? Och nej. Du är för torr och gammal. Plus att du har fult namn.
    Ja....eller vispa skum.

Fast du vet ju att bakom den här fasaden finns ngt okänt, som antagligen är betydligt mer intressant än mitt nick och min pres. bild.  Är det ngt jag har gott om så är det självförtroende.. :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 14:31:38 följande:
    *intresserad*
    Känner du till Magnus Ugglas "Fyra sekunder"? Där har du ett av de rekord jag inte så ofta skryter om .
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 15:51:18 följande:
    Nej, det förstår jag att du behåller för dig själv. Hur har du löst problemet? Kukring?
    Nja...jag gillar dem inte riktigt. Det är som med kådisar...bökigt att hålla på med. Nej, istället handlar lösningen mer om att inte vara så sexuellt eftersatt samt att dra ner på förspel vid vissa tillfällen.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 15:53:41 följande:
    Varning för märkliga tips. Mitt X satte en rosa gummisnodd runt pungen en gång för att han hade läst att han skulle hålla längre då. Vilket var helt sant eftersom jag kastade mig på golvet, pekade och vrålade "du har en pippilotta under magen". Faktum är att han höll sig i ca 3 månader efter det sen gjorde jag slut. 
    Jomen det där funkar i teorin och i viss mån praktiken också. Att "snöra av" ska kunna förlänga njutningen.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 15:55:24 följande:
    Inget knulla då alltså?
    Sven Justus skrev 2010-09-02 15:54:07 följande:
    Nja...jag gillar dem inte riktigt. Det är som med kådisar...bökigt att hålla på med. Nej, istället handlar lösningen mer om att inte vara så sexuellt eftersatt samt att dra ner på förspel vid vissa tillfällen.
     Låter som hemma hos de flesta då. Fan vad mellanmjölk du är.
    Jo, jag när nog rätt mellanmjölk till vardags...men då och då lyckas jag synka med min fru  när det gäller extravaganza.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 15:58:13 följande:
    Men måste njutningen bli så jävla förlängd då? Vad är det för fel på en hederlig snabbis? Drömmer
    Det är inget fel på snabbisar...men ibland kan det ju vara kul att njuta lite längre så man får en chans att testa de där senaste gymnastiska övningarna man läst på om...
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 16:01:08 följande:
    Är det hon som har startat tråden? *pekar uppåt*
    Nope, hon är inte preggo at the moment. Dessutom har hon redan deklarerat att hon inte gillar det.
    2timearound skrev 2010-09-02 16:02:13 följande:
    Vilka då?
    Stående 69:a tex.
    Mariohn skrev 2010-09-02 16:02:39 följande:
    Då är det inte på riktigt. Här hemma svettas vi, blöder och gråter ikapp under akten. 
    Äkta kåthet!
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 16:07:59 följande:
    Fan vad skit du snackar! Skrikandes Det där är ju rent hittepå! Vem av er står på händer?
    Ingen står på händer.

Jag på fötter. Jag håller om min fru runt midjan, fast hon är upp och ner vänd....

Fast ändå inte...
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 16:18:08 följande:
    Låt se om jag fattar rätt.......

Du påstår alltså att du "bär" din fru med hela hennes vikt genom att slå armarna till en ring runt hennes midja, allt medans du slickar musen på henne? Och hon bär inte upp sin egen vikt med händerna? 
    Rent teoretiskt skulle det kunna funka så.
Svar på tråden The return of the Lolilla