Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-22 21:32:52 följande:
    Åhhh *blir sjukt kaksugen* Mm det känns lite sisådär känner att jag blir en sämre mamma nu när jag är i valstadiet och lillan min är oxå för liten för att förstå.Orkar inte leka och busa som förr eller tackla hennes bråk. Karln får verkligen dra ett större lass nu men dom ska inte ha för stor cred det är vi som lider mest så det så!! Fan va duktiga vi är mot våran vilja.
    Jag ÄR en sämre mamma. Tyvärr inte mycket att göra åt det.

Det är definitivt vi som drar det tyngsta lasset. Min man klagar dock inte över allt extra, jag får som väl är till och med massage....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-22 21:31:17 följande:
    det gjör sa ont!!! fattar inte man sitter ju bara.
    Det är just det, bäckenet försöker "glida" ut tror jag. All tyngd där man har ont....

Vad säger de förresten i Tyskland om alkohol och graviditet?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-22 21:46:25 följande:
    hö??
    säger samma....
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-22 21:52:11 följande:
    no go!
    tänkte de kanske var lite mer avslappnade då de är grannland med frankrike. Men icke.
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 22:00:29 följande:
    Meddelar att jag är hungrig.
    meddelar att jag äter.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-22 22:09:15 följande:
    Men heroin går bra, har de sagt
    Gött, då tar jag en näve rökheroin, tack
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-22 22:11:48 följande:
    Fast....Jag tycker inte om barn.... eller, alltså, inte automatiskt, bara för att de är barn..... Jag gillar dem om de är trevliga och roliga, precis som de vuxna jag gillar, såklart.
    Dom måste vara söta! Fula barn går fetbort Jag hatar fula barn.
  • Ord blind
    Pix Ladin skrev 2010-03-22 22:16:06 följande:
    Måste sova min skönhetssömn nu.Godnatt alla barnhatare.
     Sov sött! Dröm om elaka barn på bussen...
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-03-22 22:17:31 följande:
    Snart blir ni anmälda av nåt dökött som smygläser tråden och tar er på allvar...

Burn hajfajvmöppar burn
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-22 22:14:10 följande:
    Jag mailar Loknissen och ber henne hooka upp dig
    Sweet!
Svar på tråden The return of the Lolilla