Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-03-25 19:19:49 följande:
    Jag känner mig extremt fåordig ikväll. Det får vi råda bot på.
    Ja, tack!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Pix Ladin skrev 2010-03-25 18:56:05 följande:
    Jag är bitter och arg som tusan Har du skickat över eländet hit?
    Japp, skönt att slippa det...
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

*spammar*

• Ord blind
    Pix Ladin skrev 2010-03-25 19:38:02 följande:
    Du var ju riktigt trevlig.
    Men inte provocerande tydligen. {#lang_emotions_yell} Försökte vara subtil....
  • Ord blind
    Ord blind skrev 2010-03-25 20:10:16 följande:
    Men inte provocerande tydligen.  Försökte vara subtil....
    Ha, jag retade någon!! Jippie!! Nu är min kväll gjord... Kanske ska gå och plugga?
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-03-25 20:21:24 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m51590664.htmlJaja....
    Eller den om hon som knullar den polska hantverkaren när mannen är på jobbet? Ett badrum tar 6 veckor? Det var då en långsam hantverkare, han kan ju inte bara sätta på frun om han är så långsam....
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-03-25 20:36:11 följande:
    Behöver tips och råd - ska jag låta avliva Mårten?www.familjeliv.se/Forum-5-82/m51599349.html
    fixat
  • Ord blind

Ha en strålande dag allihopa!!! {#lang_emotions_sunny}

Till böckernas värld!!

Idag kommer min man hem, om jag har längtat!!!! {#lang_emotions_sunny}

• Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-03-26 07:05:20 följande:
    Jaha, nån ska få knulla ikväll alltså
    Jag vill inte knulla....
  • Ord blind
    Pix Ladin skrev 2010-03-26 13:17:35 följande:
    Hahaha, det var det roligaste jag hört på länge.Ska du klä den nyfödda bebisen i biodlardräkt då?
    Din fråga i andra tråden var klockren!
Svar på tråden The return of the Lolilla