Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-10-18 19:57:07 följande:
    Jag håller med!! Vad hittar ni på ikväll? Barnen vakna?
    Det var min "tur" att natta ikväll, när jag väl hade parkerat röven i soffan så lät det, uppifrån, så Mfern gick upp och kollade till dem. Han har ännu inte kommit ner, jag utförde kanske inte mitt uppdrag så grundligt som önskats........
    Vi skall iaf se på Master of the game när han är klar...
    mina mopsar är vakna och piggelin vi ska käka snart (mackor) sen ska jag ta ett bad helt utan barn i minst en timme
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-18 20:03:53 följande:
    Shit, vad du badar, jämt. Jag badade igår, för första ggen sen jag var gravid med S. Nyttjar det inte ofta nog, känner jag, men det beror på att karet står på övervåningen där ungarna sover...

och nu kom M ner, så vi skall se på serie. Natti natti!
    sov gott jazzi tass
  • lokisse
    Gullan från Arkadien skrev 2010-10-18 20:23:07 följande:
    Bad låter skönt, man kanske skulle ta ett sådant! 
    ett bad är alltid bra!

det finns fa saker som gör en sa avslapnad och centrerad som ett bad...
    bnästan som en semester man är likssom ren i huvet efter ett bad och kan sortera sig pa nytt
    /russinet
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-18 21:16:29 följande:
    Vad gör ni? Jag ska sova snart, vill bli lite underhållen först.
    diskuterar valpsparkare
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-18 21:36:02 följande:
    Någon som sparkade ihjäl en lös hund eller hur var det?
    ja hunden var en valp som slet sig.
    klockan var 7 pa kvällen och sparkaren hade en 2 aring med sig.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-18 21:42:46 följande:
    Ja, de där livsfarliga valparna alltså. *ironi*
    klart att dom inte är.
    men jag tror faktiskt intre att man sparkar ihjäl en med flit sa att säga. tror att det var en kortslutnings reaktion
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-19 09:27:51 följande:
    Morrn morrn! Idag är det lite mer än vanligt synd om mig. En sked med ondsint músli mördade en av mina tänder. Saknar nu en stor taggig bit av en hörntand lär väl riva som fan när den ska ut.
    tackare!
  • lokisse

det första jag gör när jag landat pa svensk mark öär att söka upp en sibylla och beställa 200 g med allt och räksalad!

det är sa jävla gott jag brukar sitta här och drömma om det.
    men det blir bara nan gang om aret. sist var vid lolla träffen pa värdens bästa burgerbar (dessutom den första i sverige) vega baren

• lokisse

är det inte en san skena som är i snowbordhanskar da som gör att man sluter handen runt den om man trillar för att slippa bryta hndleden?

• lokisse
    2timearound skrev 2010-10-19 11:30:13 följande:
    Så bra gick det med det...........Drömmer *usel*
    men vad gör en fin flicka som du pa ett ställe som det här?
Svar på tråden The return of the Lolilla