Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

Jag måste måla tvättstugan idag men jag ser inte ett smack.

• Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-05-06 09:15:28 följande:
    Stackars mitt barn
    Varför?
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-05-06 09:24:18 följande:
    En gång hade jag så fruktansvärt ont att jag köpte den där krämen och smörjde på. Jag trodde jag skulle DÖ! Jag skrek rakt ut, hoppade rakt in i duchen och tvålade bort all evilcream.Men det gick över! *ryser*
    Ögonkrämen eller rumpkrämen?
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-05-06 09:26:02 följande:
    E har vattkoppor, värsta dagen idag, antar att detta är kulmen. Har fått Tavegyl utskrivet, som farfar är och hämtar nu....Heeela snippan är full Jag får klåda bara av att titta på henne, hon är helt megaprickig
    Stackare.
  • Pix Ladin

Hahaha

Jag brukar inte läsa i sex-trådarna men jag tror jag ska börja med det. De är ju jätteroliga.

• Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-05-06 09:29:44 följande:
    Rumpkrämen i ögat
    Fy fan.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-05-06 09:29:47 följande:
    Jag hostar och hostar. Smat snörvlar. Min förkylning är INTE bättre idag, verkar vara en infektionsförkylning & de är roliga.Hej alla!Stackars alla, barn som vuxna
    Stackars alla.
  • Pix Ladin
    mumbuulu skrev 2010-05-06 09:31:04 följande:
    Passa dig bara så att det inte hamnar på fejjan Det är verkligen inte kul om det plötsligt råkar stå "**** gillar bajssex"
    Hahaha... Det gör väl inte så mycket iofs. Folk tror inte jag är så värst normal ändå.
  • Pix Ladin
    mumbuulu skrev 2010-05-06 09:34:37 följande:
    Folk VET att jag är lite knepig men för yrkets skull hoppas jag att ingen får läsa mitt fjams. 
    Hehe...
  • Pix Ladin

Nä, nu ska jag gå och måla tvättstugeeländet. Hejrå.

Svar på tråden The return of the Lolilla