Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

Astrid har slagit ut en tand alternativt slagit upp den. Jättehemsk dag med blod, läkare och tandläkare. {#lang_emotions_cry} Stackars lilla barn.

• Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-05-07 12:59:54 följande:
    Åh, stackars Astrid
    Det har varit så hemskt alltihopa. Men jag hoppas att den är utslagen och inte upptryckt. För om den har åkt upp kan den skada de underliggande tandanlagen.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-05-07 13:03:49 följande:
    Idag känner jag mig som en heffaklump På måndag börjar jag på diet igen...har inte gått upp det jag gick ner men jag känner mig svullen. Sen ser jag ut lite som ett ras. Nåja...en dålig vecka helt enkelt
    Jag gissar på att du överdriver.
    SimplyTheBest skrev 2010-05-07 13:06:26 följande:
    Jag slog upp mina framtänder när jag var lite.
    Gjorde du? Hur gick det med det sedan?
  • Pix Ladin
    mumbuulu skrev 2010-05-07 13:11:38 följande:
    hej 
    Hej du. Har du bytt nick eller känner jag ej dig sedan innan?
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-05-07 13:13:14 följande:
    Najnaj, överderiver inte. Känner mig som ett ras men jag ids inte bry mig idag Jo, har fått berättat för mig att det bidde tandröntgen där det visade sig att de var döda & skulle komma fam av sig själv. När de kom igen (vet inte hur lång tid det gick emellan) så drogs de ut. Sedan hade jag en "tannaglugg" fram tills de nya tänderna kom. Ena framtanden har fått en liten "nagg" i sig samt har ett vitt märke. Sen har jag ett ärr på underläppen samt precis under läppen. Knappt synliga ärr...krävs att man går nära för att se dem
    Vi försökte tandröntga henne idag men det är nästan omöjligt med en 1,5 åring. Ska försöka i nästa vecka igen.

Usch, det låter läskigt. Jag är rädd för blod och tänder och sådant.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-07 13:14:13 följande:
    Stackars liten
    {#lang_emotions_cry}

Ja. Hon är så vild. En riktig liten klätterapa och snabb som attan.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-05-07 13:16:33 följande:
    Har dålig koll på hur gammal jag var, 2-3 skulle jag tro. Vet bara att jag har foto från lekis (6 år) & fortfarande har jag en glugg då.
    Det är gulligt med gluggar.
  • Pix Ladin
    mumbuulu skrev 2010-05-07 13:19:05 följande:
    Vi känner ej varandra! Kolla Fb-gruppen! Där finns jag med
    Grrr... Drar du iväg mig till det förhatliga facebook? Nyfiken i en strut som jag är kan jag ej hålla mig därifrån i så fall.
  • Pix Ladin

mumbuulu

Heter du något religiöst och har jag dig som vän? Hur kan jag ha dig som vän om jag inte känner dig? Facebook är skitskumt. Är det du på bilden?

• Pix Ladin
    mumbuulu skrev 2010-05-07 13:33:07 följande:
    Jag har blivit inbjuden i er coola grupp. Kolla den. Jag är den snygga. 
    Vad fan. Den snygga är jag. Det är jag på bilden.

Annars finns det inga snygga så jag fattar inte vem du skulle kunna vara.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-07 14:03:17 följande:
    Låter som min Eira det där
    Alla dessa damp-ungar...
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-07 14:21:47 följande:
    Dom borde låsas in!
    Japp. Men de är ju redan inlåsta.
  • Pix Ladin

Jag är lönnfet och hårig. Och gravid. Jag skulle nog kunna vara ganska rolig underhållning men frågan är hur roligt jag själv hade haft det utan droger med en bebisjävel i magen.

• Pix Ladin

Hurra! Jag hittade Astrids tand. Hon har alltså inte slagit upp den.

• Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-05-08 10:55:23 följande:
    forteventura.ingen höjdar semester men mops var glad.och vild och charming.en kackerlacka bode i varat rum i varan säng vilket vi tyckte var misaslyckat da vi inte var ute efter att hitta nya spänande exotiska sängkamrater.barnpoolen var iskal och för djup för mops men det sket hon i och hade simpuffar och badade tills hon blev bla da fick man ta med henne pa rumet och stoppa henne i det lätt rostiga badkaret.maten var inget att hänga i granen!!men na ja allt som allt aker vi nago aldrig mer dit men vi har i allafall gjort nagot spännande!
    Jag tycker det låter riktigt trevligt. Här i fuckingjävlaskitSverige regnar taket in, fingrarna förfryser, potatisen går inte att sätta ännu (och det är maj!), varmvattnet fungerar ej som det ska... listan kan bli lång. Jag längtar söderut.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-05-08 11:09:55 följande:
    kom hit här är det trevligt. även om det är lite kylslaget igen sa är det i alla fall inte förfrysningsfara
    Det låter lockande. Fan vad skönt om man bara kunde skita i allt ett tag och dra iväg.
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-05-08 19:32:05 följande:
    Har ätit oxfilé, dricker rödvin och tycker skitsynd om mini. Vi har varit på akuten i 3,5 timmar. Han har gips på armen nu.
    Nä? Stackare... Vad har hänt?

Astrid har varit hos doktorn tre dagar i rad nu så det är synd om henne också. Skitjobbigt när de små inte mår bra.
  • Pix Ladin

Hej alla

Jag är så låg idag att jag nästan känner för att lämna min familj och gömma mig i någon slags grotta. För alltid.

Svar på tråden The return of the Lolilla