Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Dags att laga till en svamprisotto på kantareller, ostronskivling och skogschampinjon.

• Sven Justus

Har ägnat morgonen åt att sutdera folks presentationsbilder i detta forum, och hel del har bilder på sig själva - antingen nakna eller i ngn form av underklädsoutfit. 

• Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-13 08:54:37 följande:

Äntligen! lyckades jag ladda upp en bild. 

Snart har vi sånna här igen! Eller inte vi, vovvens uppfödare, för det är hennes valpar, men ändå. Detta är självklart inte hemma hos mig, utan hos uppfödraren.
    Gillar du hundar?!
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-13 09:03:20 följande:
    Inte "hundar". Hund. Min egen hund.

Jag trodde du var lika hadcore som jag och avskydde alla former av sällskapsdur.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-13 09:07:08 följande:
    Där hade du fel. Jag tycker även väldigt mycket om barn. Och de tycker om mig. Men jag är rätt hard core ändå........
    Jaja..jag tror dig. Men jag blev bara lite förvånad.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-13 09:10:56 följande:
    Var det inte du som sa att vi inte skulle vara så förutsägbara?
    Nja..det vet jag inte. Men den som sa det har nog rätt.. :)

Känner mig jävligt gnällig och trött idag. Går som en pensionär tack var en höfledsinflammation oc är trött eftersom Ville varit vaken halva natten och gnällt om snor i näsan.

Livet är en uppförsbacke så här i början på veckan.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-13 09:12:18 följande:
    Jag vabbar idag. Tråkigt. Synd om lillan, trist att sitta hemma hela dagen. 
    Undrar när jagkommer att gör det första gången. En kollega till min fru vabbar alltid fredagar. Och samtidgit skriver hon på fejjan att hon är på väg upp till Dalarna. Mindre begåvat.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-13 09:17:06 följande:
    Tråkigt, jag tycker synd om dig. Man får gnälla och pipa lite. Om du kollar mitt inlägg klockan 03.18 här i natt så ser du att det är synd om mig också.
    Ja, jag såg det. Inte roligt alls. Livet är hårt mot de hårda.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-13 09:21:07 följande:
    Men jag är ju mjuk. Är livet hårt mot de mjuka också?  
    Jasså...jag som trodde du hade buns of steel?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-13 09:23:08 följande:
    Tits or ass?
    Hmm..du är tvåbarnsmamma och du har säkert ammat dem båda...så jag säger nog ass.
Svar på tråden The return of the Lolilla