Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Midka skrev 2011-12-14 17:21:43 följande:
    Har du sett sån där moppestrut? Det är en rörformad sak, kanske en decimeter som man sätter framför ansiktet. Den får luften att skickas pressas framåt så att det blir varmt vid ansiktet (eller man slipper kallluften).

Tänk dig att du har en sån på ansiktet och fokusera bara framåt så kommer du klara Frankfurt City med glans! 
    det later som nagon fruktad tortyr metod man maste andas sin egna varma fuktiga luft...
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-14 18:50:27 följande:
    Lite bakfylla på dessutom så..... Mmmmmums!
    eller riktigt jävlig andedräkt... inte bortstat tänderna pa tre dar och ätigt kebbab
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse

mm trevligt!

• knisse

vafförda?

• knisse
    Midka skrev 2011-12-18 12:38:49 följande:
    Jag har varit på hotell över natten. vi har haft det toppenmysigt! Lite trött är jag idag och lite vin är alltid gott. Och garanterat kommer jag somna i soffan bara för att det är så skönt.  
    trevligt men da tycker jag att det lter som en champange i badet dag
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-18 12:42:01 följande:
    Åh! Det hade varit trevligt. Har inte tänkt så..... Attans att vi inte ens har lite mosserande hemma.  Hmm.... 
    ska jag skika över en flaska?
    jagh kan faxa den
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-18 12:44:51 följande:
    JA! Vad trevligt!

*ställer mig förväntansfullt vid faxen* 
    annars kan jag skika den som flaskpost...
    kan du vara vänlig och skratta nu!
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-18 12:56:17 följande:
    *skrattar artigt på beställning*
    ha ha 

Vattnet jag fick dricka lämnar inte samma njutning som en flaska mosserande skulle gjort....  *lätt sur* 
    men du far tänka pa alla kalorier du har sparta in
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-18 13:09:13 följande:
    Vi ska poppa popcorn nu så kalorierna kommer till mig ändå.
    själva poppandet är väll ganska kalorisnalt?
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-12-19 16:15:29 följande:
    Naj.   
    *grinig*
    kom kom kom liten kisse kom. lockar med hemgjorda praliner
Svar på tråden The return of the Lolilla