Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2011-12-19 16:58:58 följande:
    Är det alkohol i pralinerna? Oskyldig
    nä vanilj
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-12-19 17:24:20 följande:
    Det lät gott!
    kom du med! jag ställer tva gungstolar framför brasan och ber barnen vara tysta och tassa pa ta runt er där ni sitter i varisn filt med ett lite bord med te och praliner
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-12-19 17:27:32 följande:
    Ojoj, det där lät riktigt lockande.
    ni kan diskutera vädret och orlando blooms bakdel och jag bakar och lagar mat och vädrar när ni fisigt!
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-12-19 17:30:19 följande:
    Hur gör man praliner? Gör du choklad från grunden? *impregnerad*
    nej jag använder färdig choklad men fyllningarna gör man själv.
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-12-19 17:41:46 följande:
    Ångrar att jag ens frågar. Jag är godissugeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men jag orkar inte gå ut i snöblasket.   
    www.daskochrezept.de/rezepte/vanille-trueffel_82224.html
    pa tyska men manga kul resept
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-12-19 18:20:18 följande:
    Tur att jag varken kan tyska eller har ingredienser hemma. Då skulle jag äta ihjäl mig.
    du far  komma hit sa kan jag lära dig trix typ rulla runt och sant och mata dig med lite olika praliner...
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-12-19 18:40:24 följande:
    LOL

Jag skulle antagligen göra det för att få praliner...   
    jag sitter just och kollar efter färdiga ihaliga kulor att fylla...
  • knisse

morron mina lollor! har ni nage spännade för er? här snöar det

• knisse

inte här heller mannen är utflugen pa naga jul tjoho och barnen tittar pa dvd och varvar ner efter besök hos tisdagsgruppen.

• knisse

ja det gar över om tre fyra manader ska du se...

Svar på tråden The return of the Lolilla