Duktig säljare eller var det 2timern som övertalade dig?
Då jag själv jobbat med sälj tidigare är det inte mycket som funkar på mig - har jag bestämt mig så blir det så oavsett argument.
Nä, det var så att det var en jävla väntetid på HTC:n & jag fick testa iphonen en bra stund där där jag köpte den. Valde den & har varit sjukt nöjd hela tiden.
Den är jag lite inne på. Har dock hört om lite skumma fel
Har inte hört något ännu om fel på dem. Däremot ångrar jag inte mitt val av lur. Provade en väns Desire & blev bar mer övertygad om att jag valde rätt. Men det är en smaksak det där.
Radion är inte så bra.Tar lång tid att hitta nät. Hårdvaran är inte på topp och mjukvaran krashar(fast den gör det snyggt iaf). Men applikationerna är bra.
Använder inte radion. Inga problem med nät - kan ha dåligt täckning rent allmänt på tåget men det har jag haft på alla mobiler. Hårdvaran kan jag ännu inte klaga på, mjukvaran...nja...ett par appar kan vara brövliga ibland, den har fått ett eller två spel oxå då den kraschade rent allmänt.
Men jag gillar vitt. Min dotter är väldigt missnöjd med det. I morse satt hon och pekade på saker, altandörren, fönsterkarmarna etc och konstaterade surt att ALLT är vitt!
Mer teknisk än oteknisk. Men ngt hardcore-fan av datorer är jag inte längre. Numer kräver jag att det ska fungera i första hand.
Har kommit fram till en sak, och det kommer göra dig lugn, du är en man som jag lätt hade kunnat ha som IRL vän & absolut inte bli kåt på. Skönt att veta eller hur?