• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Användarnamn är för mesar
    Jazza skrev 2010-02-24 19:08:46 följande:
    Ok, men sånt består faktiskt min (bland andras) vardag av.... Det känns ju inte jättekul att behöva censurera sig pga att någon inte tycker det är så roligt? Man kan ju låta bli att svara på de inlägg som inte tilltalar en också. Det finns väl massor med saker som man inte är megaintresserad av, men jag har faktiskt trott att detta är mer än "en vanlig FLtråd" och att vi faktiskt närmar oss att vara vänner....
    Jag tycker inte att jag sett dig prata om sådant, men sedan jag kom tillbaka har typ alla Freddans inlägg jag läst handlat om sonens skitande...
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2010-02-24 19:13:53 följande:
    Jag har inte trott att någon behöver censurera sig i den här tråden utan mer att de (ni) som av något skäl har anledning att prata bajskonsistens och dylikt gör det i andra trådar som handlar just om bebisar, fast det gör ni kanske inte?
    Vad får man prata om här då?
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2010-02-24 19:16:55 följande:
    Vad får man prata om här då?
    Vad menar du?
  • Jazza
    Jag har inte trott att någon behöver censurera sig i den här tråden utan mer att de (ni) som av något skäl har anledning att prata bajskonsistens och dylikt gör det i andra trådar som handlar just om bebisar, fast det gör ni kanske inte?
    Jag hatar ju också den delen av FL,  och har en enda "stammistråd" förutom denna, resten är randomklicks för mig.... Men alltså, det handlar ju inte bara om bajskonsistens, utan att man "måste" köpa att inte alla pratar om och intresserar sig av exakt samma saker hela tiden... eller så tycker jag, åtminstone...
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • lokisse
    till viss del gjör man väll det men problemet är väll mer att man i sa fall maste utelämna en stor del av sitt liv här. även om det kanske inte är vansinigt intresant för alla att mopsen har en det ena en det andra sa vet man att det finns dom som tycker att det är intresant. lite som att alla med säkerhet inte tycker att det är spenande att veta om nagon lackert om toan i brunt pa skolan eller liknande. man skriver ju det som berör en just för tilfället.
    det blir likssom trist om man maste censurera en del av det som berör.
    Difficile est saturam non scribere
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-24 19:15:52 följande:
    Jag tycker inte att jag sett dig prata om sådant, men sedan jag kom tillbaka har typ alla Freddans inlägg jag läst handlat om sonens skitande...
    Ok, och alla dina har handlat om ditt ligg... Alltså, jag läser lika gärna (och kommenterar och pratar om) båda delar, men jag tycker det känns lite snett att säga att man vill lämna om ett specifikt ämne avhandlas....
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2010-02-24 19:18:21 följande:
    Vad menar du?
    Bara rent allmänt, om det inte är okej att prata om bajs - vart går gränsen?
  • nickefiki

skadeglädje från en bitter utröstad

• psychocandy
    AtroCious skrev 2010-02-24 19:20:14 följande:
    Bara rent allmänt, om det inte är okej att prata om bajs - vart går gränsen?
    For the record så har jag inte sagt (mer än på ett uppenbart skämtsamt sätt) att det inte är okej att prata om bajs. Jag sa bara att jag har tagit lite för givet att ni pratar om sånt i andra trådar, om ni gör det öht, och undrade om det kanske var fel.

Alltså grejen här är väl att den här tråden just har varit ett undantag från hur det mesta på forumet ser ut och att det är det vi har enats lite kring och skrattat åt tillsammans, och därför blir det konstigt kanske - speciellt för oss som inte har barn - när det inte ens är okej att skämta om det längre?
  • Analklådan

Instämmer... varenda eviga tråd handlar om barn och dess olika former av avföring och uppkastningar...vore det inte treligt om vi tillsammans kunde ta del av Användares olika ligg. Dom roar alltid mig aif

Svar på tråden The return of the Lolilla