• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Hercule
    psychocandy skrev 2010-02-24 19:25:55 följande:
    For the record så har jag inte sagt (mer än på ett uppenbart skämtsamt sätt) att det inte är okej att prata om bajs. Jag sa bara att jag har tagit lite för givet att ni pratar om sånt i andra trådar, om ni gör det öht, och undrade om det kanske var fel. Alltså grejen här är väl att den här tråden just har varit ett undantag från hur det mesta på forumet ser ut och att det är det vi har enats lite kring och skrattat åt tillsammans, och därför blir det konstigt kanske - speciellt för oss som inte har barn - när det inte ens är okej att skämta om det längre?
    fast 2timer och gmoll pratar ju jättemycket om bajs här ju, bara det att det är deras eget!
  • Användarnamn är för mesar

Kolla på Facebook....

• Jazza
    For the record så har jag inte sagt (mer än på ett uppenbart skämtsamt sätt) att det inte är okej att prata om bajs. Jag sa bara att jag har tagit lite för givet att ni pratar om sånt i andra trådar, om ni gör det öht, och undrade om det kanske var fel. Alltså grejen här är väl att den här tråden just har varit ett undantag från hur det mesta på forumet ser ut och att det är det vi har enats lite kring och skrattat åt tillsammans, och därför blir det konstigt kanske - speciellt för oss som inte har barn - när det inte ens är okej att skämta om det längre?
    Generellt svar (inte just till dig, candy, utan som bidrag i diskussionen)
    Såklart är det meningen att det skall vara så, att det är lite undanflykt, men det känns ju jättekonstigt när en person säger sig vilja lämna om vi pratar om exvis barnbajs. Visst, det är säkert någon som har andra trådar att prata om det i, men så kan man ju säga om allt. Typ skola, jobb, osv. Är du med på hur jag menar?
    sen håller jag med- det är astrist att snacka om bebisbajs, men om en person ställer en fråga om det, så känns det lite väl dramatiskt att gå så långt som att man inte längtre vill vara med... Självklart får man välja själv, men jag tycker det känns skumt.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-24 19:30:04 följande:
    fast 2timer och gmoll pratar ju jättemycket om bajs här ju, bara det att det är deras eget!
    Men jag har inte sagt att det inte är okej, jag försöker bara förklara (ur en rätt vetenskaplig vinkel egentligen) varför det blir konstig stämning; har man enats kring en åsikt/ståndpunkt/whatever tidigare så uppstår osäkerhet i gruppdynamiken när det inte gäller längre.
  • lokisse
    klart man kan skratta över det! det är ju oftast hysteriskt roligt och oftast har folk en överdriven bajs pratar hysteri där man disikerar blöjor under mickroskap mer eller mindre.
    det blir likssom bara sa fel om en del ska uteslutas bara för att andra tradar handlar om det.
    Difficile est saturam non scribere
  • Hercule

Tråkiga smatalsämnen i en tråd bekämpar man bäst genom att komma med roligare själv.

• Användarnamn är för mesar

Som sagt så ber jag er kolla tråden på Facebook...

• psychocandy

Alltså, det känns som om vissa vill missförstå och det blir jag less på. Jag gillar inte när sociala regler ändras utan anledning för då vet jag inte hur jag ska bete mig. Innan har vi alltid kunnat bli skoj-arga utan att bli indirekt anklagad för att vilja diktera samtalsämnen. Känns tråkigt.

• Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2010-02-24 19:43:30 följande:
    Alltså, det känns som om vissa vill missförstå och det blir jag less på. Jag gillar inte när sociala regler ändras utan anledning för då vet jag inte hur jag ska bete mig. Innan har vi alltid kunnat bli skoj-arga utan att bli indirekt anklagad för att vilja diktera samtalsämnen. Känns tråkigt.
    Alltså, jag hoppade inte på dig på något vis. Menade inte ens att du tyckte på ett särskilt vis, det var mest ett svar i diskussion öht. Förlåt.
  • Hercule

Jag återkommer när ni har bajsat klart.
    Take care

Svar på tråden The return of the Lolilla